یک راهنمای گردشگری معتقد است: به گردشگري زمستاني خوزستان توجهي نمی‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، هادي حرم‌شاهي خاطرنشان کرد: هر منطقه‌ای از ايران در فصل زمستان آب و هوای خاصی دارد و اين باعث مي‌شود هر گردشگر متناسب با علاقه خود به آب و هواي خاص آن منطقه برود.

وی افزود: استان خوزستان هم در زمستان آب و هوايي تقريبا بهاري دارد كه باعث مي‌شود بيش‌ترين ميزان گردشگر در فصل زمستان به استان خوزستان وارد شود.

او تصریح کرد: تاكنون مسؤولان به گردشگران وارد شده به استان توجه نکرده‌اند و امكاناتي به آن‌ها اختصاص نداده‌اند. يعني به نسبت تعداد گردشگراني كه وارد مي‌شوند امكاناتي داده نشده است.

حرم‌شاهي ادامه داد: در استان‌هاي ديگر متناسب با فصل گردشگرپذير امكاناتي به گردشگران ورودي داده مي‌شود. اين امكانات در شهري مثل تبريز یا اصفهان در مقايسه با استان خوزستان خيلي بيشتر‌ است.

این راهنماي گردشگري، با بیان این که بهترين گردشگري در استان خوزستان گردشگري طبيعي است، خاطرنشان کرد: چون در فصل زمستان رودخانه‌ها پرآب‌تر، هوا بهتر و خنك‌تر و آسمان آبي‌تر است گردشگران بسيار زيادي جذب استان خوزستان می‌شوند. البته استان خوزستان از لحاظ باستان‌شناسي بسيار غني است و گردشگري باستاني هم مي‌تواند براي خوزستان گردشگر داشته باشد.

حرم‌شاهي، با اشاره به این که گردشگر امكانات زيادي نمي‌خواهد، اظهار كرد: اگر بتوانيم نيازهاي اوليه یک گردشگر را تامین كنيم جذب گردشگري ما به ويژه در زمستان بسيار بيش‌تر از اين خواهد شد./ب


برچسب ها: بهترین ، گردشگری ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.