آیه های انقلاب میان برنامه پنج دقیقه‌ ای بیانگر نکات اخلاقی سخنان پیر فرزانه امام راحل است که هر شب ساعت 21:55 به مدت 5 دقیقه از رادیو قرآن پخش می شود ویکشنبه 19 آذرماه به عمومیت قرآن اشاره می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن, برنامه  آیه های انقلاب که بیانگر نکات اخلاقی سخنان بنیانگزار انقلاب است  یکشنبه  از بیانات  امام خمینی (ره) در خصوص قرآن کریم  بخش هایی را  پخش می کند.
حضرت امام خمینی، مدام و به طور مؤکد بر استفاده از این سفره عظیم و گسترده الهی توصیه می نمودند و برخلاف این نظر که می گوید این کلام را مردم عادی نمی فهمند و تنها برای خواص قابل استفاده است، معتقد بودند که تمامی آحاد مردم باید قرآن بخوانند و در معانی آن دقت و تدبر کنند، زیرا این کتاب برای همه نازل شده است اما هر کس در حد درک و اندازه فهم خود از آن بهره می گیرد، در برنامه "آیه های انقلاب" می شنوید که ایشان در بیانی فرموده اند:«قرآن یک سفره ای است که انداخته شده است برای همه طبقات ; یعنی یک زبانی دارد که هم زبان عامه است و هم زبان فلاسفه و هم زبان عرفانی اصطلاحی است و هم زبان اهل معرفت به حسب واقع است . . .»

میان برنامه" 5 دقیقه ای "آیه های انقلاب" به سردبیری و تهیه‌کنندگی «فاطمه سالمی»هر شب ساعت 21:55 از شبکه رادیویی قرآن موج اف ام ردیف100مگاهرتز و موج amردیف 585 کیلوهرتز بر روی آنتن می رود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار