مدیرعامل شرکت فولاد زاگرس شهرستان قروه گفت: در صورت تحقق قول های مساعد مسوولین استان و مدیران کشوری، امکان بازسازی کوره بلند و احیای کارخانه ذوب آهن کردستان وجود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، عالمی گفت: فرآیند بازسازی کوره بلند کارخانه و سایر تجهیزات وابسته آن که پس از حدود 9 سال کار کردن نیاز جدی و اجتناب ناپذیر به تعمیرات درجه یک داشتند از ابتدای مهر امسال شروع شده و ادامه آن همچنان منتظر تحقق وعده های مسوولین است.
وی افزود: تدابیر ویژه اتخاذ شده برای حل مشکلات شرکت زمینه راه اندازی دوباره کارخانه و ادامه اشتغال حدود 300 نفر از کارکنان این شرکت را فراهم خواهد کرد.
عالمی بیان کرد: کارخانه ذوب آهن کردستان پس از گذشت 9 سال از راه اندازی اولیه آن و به دلیل استفاده غیر علمی و نامناسب از تجهیزات موجود در سال های اخیر در نیمه دوم مرداد ماه امسال دچار توقف اجباری شده و تعمیرات، بازسازی و راه اندازی مجدد آن نیازمند اعتباری افزون بر 100 میلیارد ریال است.
مدیرعامل شرکت فولاد زاگرس قروه در پایان گفت: تمام امور مربوط به مونتاژ کوره بلند و سایر تجهیزات کارخانه تا نیمه اول آذر ماه سال جاری پایان یافته و تعمیرات مربوط به اصلاح و بازسازی بخشی از تجهیزات نیز انجام شده است اما برای اتمام تعمیرات و شروع مونتاژ کوره بلند نیازمند بودجه و مساعدت های مسوولین هستیم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.