عضو سابق شوراي مركزي جامعه اسلامي دانشجويان با اشاره به تلاش دشمن در به حاشيه کشاندن دانشجويان،‌ گفت: دانشجويان نقش اساسي در بنيان‌گذاري ساختارهاي فکري و فرهنگي جامعه دارند، لذا دشمنان با ضربه زدن به دانشگاه‌ها مانع پيشرفت کشور مي‌شوند.

محمد جوادنوري در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دانشگاه‌ را يكي از كانون‌هاي سرمايه‌گذاري دشمن عنوان کرد و گفت: در توطئه سال 88 زماني كه دشمن خود را در پياده کردن نقشه‌هاي شوم خود در سطح دانشگاه‌ها ناتوان و عاجز ديد اقدام به ترور نخبه‌ها و پژوهشگران كشور كرد.
 
وي با بيان اينكه جوانان تحصيلكرده  آينده سازان كشور هستند ادامه داد:  دانشجويان نقش اساسي در بنيان‌گذاري ساختارهاي فکري و فرهنگي جامعه دارند، لذا دشمنان با ضربه زدن به دانشگاه‌ها مانع پيشرفت کشور مي‌شوند.

نوري در ادامه تصريح كرد: برنامه‌ريزي‌هاي جبهه استكبار كه بزرگترين دشمن  شناخته شده است، در جهت به انحراف كشاندن دانشجو از مسير علمي به سوي مسائل حاشيه‌اي سياسي است.

عضو سابق شوراي مركزي جامعه اسلامي دانشجويان خاطرنشان كرد:  دانشگاهيان جزو خواص جامعه به حساب مي‌آيند  كه مي‌تواند در پيشبرد اهداف خود در سطح جامعه نقش تعيين كننده‌اي ايفا  و جامعه را به سمت صلاح پيش ببرند.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۱
ميشه دقيقا اسم اين « دشمن » رو بيان بفرماييد ؟ من يه دانشجو هستم و ميخوام بدونم !
آخرین اخبار