معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی گفت: هم اکنون 126پروژه راه روستایی به طول 809کیلومتر در استان هرمزگان در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس سید حسین میرشفیعی در نشست اعضای کمیسیون عمران مجلس با استاندار و مدیران اجرایی هرمزگان افزود: ارزش این پروژه ها حدود 970میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود : هرمزگان در رده های آخر کشور در زمینه بهره مندی از راه روستایی است که این عقب ماندگی باید با تمهیدات مناسب جبران شود.

وی با اشاره به مطالبات 310میلیارد ریالی پیمانکاران راه روستایی هرمزگان گفت: بر اساس توافق انجام شده باید به جای اعتبارات مورد نیاز این بخش،قیر تولیدی پالایشگاه بندرعباس در اختیار پیمانکاران قرار می گرفت که متاسفانه این توافق نقض شده است.

وی در این نشست از استاندار هرمزگان خواست با صدور ابلاغی به بنادر و گمرکات استان،دستور متوقف شدن صادرات قیر تا زمان تامین نیاز داخلی این محصول و اجرایی شدن موافقتنامه اختصاص قیر به جای اعتبارات راهسازی را صادر کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تشریح جزییات عقب ماندگی هرمزگان در زمینه راه روستایی ،از کوشا احمدی و بشاگرد به عنوان یکی از محرومترین نقاط از راه روستایی مناسب نام برد.

به گفته میرشفیعی بخش کوشا احمدی استان هرمزگان به یکصد کیلومتر راه روستایی نیازمند است و میزان برخورداری بشاگرد از راه روستایی آسفالته نیز کمتر از 10 درصد است/س

برچسب ها: راه ، روستایی ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.