رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با اشاره به توقيف حدود 8 هزار خودروي آلاينده، دودزا و فرسوده طي هفته گذشته گفت: همچنان مالکان خودروهاي فرسوده توقيفي بلاتکليفند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سردار حسين رحيمي رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ  ، با اشاره به پايداري جوي و افزايش غلظت آلاينده‌ها در هفته گذشته ،گفت: بر اين اساس آمارهاي  پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ نسبت به تشديد برخورد با خودروهاي دودزا، آلاينده، فاقد برگه معاينه فني و فرسوده اقدام کرده است. 
وي افزود: بر اين اساس طي يک هفته گذشته حدود 20 هزار خودرو اعمال قانون يا توقيف شده‌اند که از اين تعداد حدود 8 هزار خودرو به دليل نقص فني موثر، دودزا بودن، نداشتن برگه معاينه فني و رسيدن به سن فرسودگي روانه پارکينگ‌ها شدند. 
رييس پليس راهور تهران با اشاره به اينکه حدود 30 درصد خودروهاي توقيفي در طرح تشديد برخورد با خودروهاي آلاينده، "فرسوده" هستند ‏ ، خاطر نشان كرد: به مالکان خودروهاي آلاينده و دودزا پس از توقيف، 48 ساعت مهلت داده مي‌شود تا نسبت به رفع نقص و آلايندگي خودرو خود اقدام و پس از دريافت برگه معاينه فني معتبر با مراجعه به پليس نسبت به رفع توقيف خودرو و دريافت مدارک خود اقدام کنند./ف
برچسب ها: خودرو ، فرسوده ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار