معاون وزير راه و شهرسازي گفت: 4 هزار ميليارد تومان تسهيلات در بافت هاي فرسوده براي ساماندهي بافت هاي فرسوده کشور اختصاص يافته است.


مجيد کيان پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با اشاره به برپايي سومين نمايشگاه دستاوردهاي راه و شهرسازي گفت: نقش دولت در نوسازي  و تسريع بافت هاي فرسوده کشور بسيار با اهميت است.

معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينکه براساس برنامه ريزي هاي انجام گرفته پيش بيني مي شود 200 هزار واحد مسکوني تا پايان نيمه اول سال 92 در محدوده بافت هاي فرسوده به بهره برداري برسد؛ تصريح کرد: تاکنون 81 هزار واحد از 200 هزار واحد افتتاح شده است.
مديرعامل شرکت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري ايران در ادامه اظهار داشت :تاکنون 4 هزار ميليارد تومان تسيهيلات در بافت هاي فرسوده پرداخت شده است.
کيان پور در ادامه افزود از 4 هزار ميليارد تومان تسهيلات 40 درصد از آن ميزان به پلا کهاي بافت هاي فرسوده در شهر تهران اختصاص داده شده است.
کيان پور در رابطه با نمايشگاه وزارت راه و شهرسازي گفت: درصدد  هستيم تا بهترين فضا را براي آگاهي از آخرين پيشرفت هاي و دستاوردهاي داخلي در حوزه بافت هاي فرسوده را به اطلاع عموم مردم برسانيم.
وي خاطرنشان کرد: نمايشگاه وزارت راه و شهرسازي بهترين فرصت را براي سرمايه گذاري و اطلاع رساني از بافت هاي فرسوده شهري و ساماندهي غيررسمي کشور فراهم مي کند.
وي يادآور شد: در سال گذشته توانستيم در ميان سازمان ها و شهرکهاي تابعه وزارت راه و شهرسازي بهترين رتبه را از نظر محتوا در اين نمايشگاه کسب کنيم.

برچسب ها: تسهیلات ، نوسازی ، فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار