با مراقبت های شبانه روزی و کنترل خودروهای عبوری در محورها مواصلاتی استان ماموران به یک دستگاه کامیون مشکوک وآن را متوقف کردند...

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در بازرسی از محموله رب گوجه فرنگی یک دستگاه کامیون مقدار 150کیلو گرم تریاک را کشف و ضبط کردند.
 سرهنگ حسین رضایی- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان- با اعلام این مطلب اظهار داشت: در پی کشف محموله 327 کیلویی تریاک و دستگیری تعدادی قاچاقچی حرفه ای در یکی از محورهای مواصلاتی استان تعدادی از همدستان این قاچاقچیان در یکی از استان های شرقی کشور شناسایی و فعالیت و تحرکات آنان زیر ذره بین ماموران این پلیس قرار گرفت. با تشکیل چندین اکیپ محسوس و نامحسوس و انجام تحقیقات میدانی گسترده ماموران مطلع شدند که قاچاقچیان قصد دارند محموله ای دیگر از مواد مخدر را به اصفهان انتقال دهند. با مراقبت های شبانه روزی و کنترل خودروهای عبوری در محورها مواصلاتی استان ماموران به یک دستگاه کامیون مشکوک وآن را متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه کامیون حامل بار رب گوجه فرنگی بود اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این محموله مقدار 150کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که زیر رب ها جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند. در این رابطه سه قاچاقچی دستگیر که دو نفر از آنان برادرند و با احتساب دستگیری دو قاچاقچی قبلی در پرونده 327 کیلو تریاک تعداد پنج نفر از اعضای این باند دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز تاکنون توقیف شده است.

سرهنگ رضایی در پایان با بیان اینکه ماموران این پلیس در جریان این دو عملیات که کمتر از 48 ساعت زمان برده است نزدیک به نیم تن مواد مخدر از نوع تریاک را از اعضای این باند کشف و ضبط کردند خاطرنشان کرد: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: سایت پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار