صدها نفر از معلمان، کارگران، دانشجویان و مخالفان جنگ در لندن، در اعتراض به تشدید مشکلات اقتصادی و مالی، تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ تظاهر کنندگان که دیشب در برابر دفتر نخست وزیر و منزل وزیر خزانه داری تجمع کرده بودند، به سیاست های اقتصادی دولت اعتراض و اعلام کردند برای جبران کسری بودجه، به جای افزایش مالیات ها و نیز حذف کمک ها به مردم فقیر، باید به جنگ در افغانستان و خرید جنگ افزارهای هسته ای پایان داد.

به گفته سخنرانان در این تظاهرات، اقشار فقیر جامعه، تاوان نادرستی سیاست های اقتصادی دولت انگلیس را می پردازند زیرا دولت با افزودن بر مشکلات مردم فقیر، فقط به فکر منافع ثروتمندان است.
تظاهرات دیشب در برابر منزل وزیر خزانه داری انگلیس، به دعوت اتحادیه های کارگران، دانشجویان، معلمان و مخالفان جنگ انگلیس برگزار شد.

دیروز جورج اوزبورن، وزیر خزانه داری انگلیس در گزارش فصل پاییز بودجه ، اعلام کرد سیاست های ریاضتی، که پیش از این تصور می شد تا سه سال دیگر پایان دهد، تا سال 2018 ادامه خواهد یافت. براساس این گزارش، پس از دو سال و نیم از روی کار آمدن دولت جدید در انگلیس، نه از میزان کسری بودجه کاسته و نه از قروض دولتی کم شده است و هیچ چشم انداز امیدوارکننده ای نیز از بهبود شرایط اقتصادی این کشور، دیده نمی شود.
برچسب ها: لندن ، تظاهرات ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار