سایت رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد : محمد مرسی رئیس جمهوری مصر با گذشت 5 ماه از تصدی قدرت هم اکنون همان احساسی را دارد که حسنی مبارک رئیس جمهوری مخلوع این کشور در آخرین روزهای حکومت خود داشت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ به گفته " جاکی خوری " نویسنده گزارش رادیو ارتش رژیم اشغالگر قدس ، مبارک پس از اینکه هزاران نفر از مردم مقابل کاخ ریاست جمهوری در قاهره تظاهرات کردند ، مجبور شد که از درب پشتی کاخ فرار کند.   خوری افزود : تظاهرکنندگان از محمد مرسی می خواهند که همه پرسی پیش نویس قانون اساسی جدید را که قرار است روز 15 دسامبر 2012 برگزار شود ، لغو کند زیرا آنها معتقدند که قانون اساسی جدید دارای نقایصی در همه زمینه ها و بخش ها است .

وی خاطرنشان کرد: پیش نویس قانون اساسی جدید مصر آزادی کامل به رجال مذهبی و اختیاراتی بیش از حد لازم به ارتش این کشور می دهد؛ ولی شهروندان را از حقوق اجتماعی خود محروم می کند.

این گزارشگر اظهار کرد: پیش بینی می شود که اوضاع کنونی مصر به وقوع درگیری های سخت میان محمد مرسی و اخوان المسلمین با سکولارهائی که انقلاب 25 ژانویه 2011 را رهبری کردند ، منتهی شود.
برچسب ها: اسرائیل ، مصر ، مرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار