نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ شکاف طبقاتی در کشور نتیجه‌ سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های غیر‌اصولی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام حبیب برومند دیروز در دیدار مردمی با اهالی پارس‌آباد افزود: نمایندگان مجلس برای سامان دادن به فعالیت‌های اقتصادی کشور فعالیت‌ها و برنامه‌های اقتصادی دولت را کاملاً رصد می‌کنند و در این خصوص تذکراتی نیز به دولت داده شده است.

وی با اشاره به اینکه توانمند کردن بخش خصوصی می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی در کشور باشد، گفت: باید ورود بخش خصوصی را به فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها بیشتر تسهیل کرد و با حمایت مادی و معنوی از کار‌آفرینان ضمن غلبه بر بسیاری از مشکلات کشور بسترهای لازم را برای توسعه پایدار ایران فراهم کرد.

این نماینده مجلس تشکیل کارگروه ویژه‌ای برای شناسایی و معرفی هر چه بهتر مزیت‌ها و ظرفیت‌های استان و نیز آسیب‌شناسی موانع و مشکلات موجود در فرایند سرمایه‌گذاری را خواستار شد.

برومند با اشاره به اینکه کارنامه اقتصادی دولت برنامه‌ای برای توسعه پایدار اقتصاد ندارد، افزود: تولید محور اصلی اقتصاد است اما در عمل مشاهده می‌شود که دولت برای حمایت از بخش تولیدی کشور فقط به شعار اکتفا کرده و در عمل به کار خاصی دست نزده است.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه عملکرد دولت را در واردات و صادرات کالا غیر‌قابل قبول اعلام کرد و گفت: در حالی که هر روز تعطیلی واحدهای تولیدی و پایین آمدن بهره‌وری و افزایش بیکاری را در کشور شاهد هستیم بخش دولتی نیز با فراهم کردن بستر برای واردات بی‌رویه کالاهای خارجی بر رکود اقتصادی کشور دامن می‌زند که جلوی این قبیل تحرکات باید گرفته شود/س 

برچسب ها: اردبیل ، شکاف ، طبقاتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.