رئيس دانشگاه شهركرد، از كسب رتبه 4 دانشگاه هاي بزرگ کشور در فعاليت هاي فرهنگي و رتبه 17 كشور در قبولي دانش آموختگان كارشناسي ارشد در مقطع دكتري تخصصي، توسط دانشگاه شهركرد خبر داد.

دكتر اسماعيل اسدي، با تأكيد بر اينكه؛ پيرو فرمايشات مقام معظم رهبري، اقتصاد مقاوتي مبناي حركت دانشگاه شهركرد قرار گرفته است، گفت: بر اين اساس، با برنامه ريزي هاي دقيق تر و تلاش بيشتر، حركت جهشي این دانشگاه در توسعه ادامه دارد.

وي افزود: 34 رشته دكتري تخصصي و نزديك به 60 رشته كارشناسي ارشد در دانشگاه شهركرد، نشان دهنده توسعه چشمگير تحصيلات تكميلي در اين دانشگاه است.

رئيس دانشگاه شهركرد، با اشاره به تشكيل هيأت مميزه مستقل دانشگاه شهركرد، اين مهم را معلول توان علمي و پژوهشي مجموعه دانشگاه شهركرد دانست و گفت: دانشگاه شهركرد توانسته از نظر علمي و توان پژوهشي به جايگاهي دست يابد كه بخشي از اختيارات وزير در قالب هيئت مميزه مستقل، به دانشگاه شهركرد تفويض شد.

وی، دستيابي به رتبه 17 كشور در قبولي دانش آموختگان دوره كارشناسي ارشد اين دانشگاه در مقطع دكتري تخصصي و قرار گرفتن در جايگاهي بالاتر از بسياري از دانشگاه هاي بزرگ و پر سابقه كشور را يكي از موفقيت هاي بزرگ و افتخارات دانشگاه شهركرد دانست و افزود: دانشگاه شهركرد در فعاليت هاي فرهنگي نيز در ميان دانشگاه هاي بزرگ كشور، رتبه چهارم و در منطقه نيز رتبه دوم را در اختيار دارد و اين موفقيت ها، افتخار بزرگي براي دانشگاه شهركرد و آموزش عالي استان چهارمحال و بختیاری مي باشد.

شايان ذكر است؛ دانشگاه شهركرد در سال 90 نيز رتبه 4 كشور و رتبه اول دانشگاه هاي شهرستاني را در جذب اعضاي هيات علمي كسب كرده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.