معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: بیان خدمات و عملکرد های موثر و سازنده دولت از طریق رسانه، بهترین روش در آگاه سازی افکار عمومی است.

ابوالقاسم نصراللهی در دیدار با مدیرعامل شهرستان های موسسه ایران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: رسانه ها باید با نگاهی سازنده و دقیق خدمات و دستاوردها نظام اسلامی را انتشار دهند.

وی اظهار کرد: کیفی سازی و ارتقای سطح مطالب رسانه ها به ویژه مطبوعات باید با حساسیت و ریز بینی زیاد، مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار بیان کرد: فضای فرهنگی کشور با توجه به رویکرد مردم نسبت به رسانه ها، اخبار و اطلاعات رشد چشمگیری یافته است.

نصراللهی تاکید کرد: انتقادهای سازنده در راستای پیشرفت کشور و نظام اسلامی باید از سوی همه رسانه ها مورد توجه قرار گیرد و با بهره گیری از دانش، تخصص و تعقل انجام شود.

وی توضیح داد: انتشار اخبار و اطلاعات با توجه به حوزه گسترده ای که در سطح ملی و بین المللی دارد دارای بازخوردهای زیادی است که باید با حساسیت به آن پرداخته شود تا بهانه ای به دست دشمنمان ندهد.

مدیرعامل موسسه شهرستان های ایران نیز گفت: روزنامه ایران با هدف پر کردن برخی خلاءهای اطلاع رسانی از سال 73 کار خود را آغاز کرد.

میعاد صادقی اضافه کرد: ضمیه ایران زمین یکی از اقدامات موثر این روزنامه برای اطلاع رسانی از اقدامات انجام شده در استانهای مختلف کشور است که در آینده ای نزدیک با مشخصات تازه ای انتشار آن از سر گرفته می شود.

وی گفت: همچنین موسسه ایران دارای پنج نشریه جانبی از جمله ایران سپید به عنوان تنها روزنامه از این نوع در سطح جهان است که به صورت رایگان در اختیار نابینایان کشورقرار می گیرد.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مرکزی نیز گفت: روزنامه ایران، تربیون نظام در انتشار فعالیت های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است.

شاهین فرشاد توضیح داد: روزنامه ایران با حرکتی همگام در کنار خبرگزاری جمهوری اسلامی در راستای هدفی مشترک و خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران فعایت می کند که باید نسبت به جایگاه آن توجه بیشتری شود.

وی اظهار کرد: ایرنا و روزنامه ایران به عنوان مهمترین رسانه های خبری همواره با در نظر گرفتن مواضع نظام حرکت کرده و افکار عمومی را مورد تاثیر قرار می دهند/س
برچسب ها: رسانه ، افکار عمومی ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.