هفته ششم رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور با پیروزی 86 بر 58 فولاد ماهان سپاهان برابر شهرداری گرگان پیگیری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان و بر اساس گزارش باشگاه فولاد ماهان سپاهان ؛ در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور و از هفته ششم تیم شهرداری گرگان میهمان فولاد ماهان سپاهان بود که در پایان ماهانی ها باکسب نتیجه 86 بر 58 چهارمین برد متوالی خود را کسب نمودند.

شاگردان محسن صادق زاده در این دیدار با یک بازی برتر توانستند در هر چهار دور پیروز شدند و با اختلاف 28 امتیاز پیروز این دیدار گردند .

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران در خصوص این دیدار چنین گفت:بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم چرا که تمامی تیم ها در برابر تیم قدرتمندی چون ماهان با انگیزه بازی می کنند تا بتوانند خود را اثبات نمایند.

در این دیدار نیز به دلیل حضور بازیکنان فصل گذشته ما در تیم حریف بازی جذابی را شاهد بودیم. محسن صادق زاده در خصوص لیگ جاری اذعان داشت:در ابتدای لیگ همه تصور داشتند که ماهان قدرت جدا شده لیگ است اما در دیدار های گذشته دیدیم که تیم هایی همچون صنایع پتروشیمی ، قشم و زنجان نیز تیم های قدرتمندی هستند که در دیدار های دور برگشت مطمئناً شاهد رقابت هایی نزدیک و تماشایی هستیم چرا که هماهنگی تیم ها بیشتر خواهد شد.

سرمربی ماهانی ها در خصوص بازی بازیکنانش عنوان داشت:هدف ما در این دیدار ایجاد هماهنگی کامل بین بازیکنان بود تا بتوانیم طبق برنامه های کادر فنی به شرایط ایده آل دست پیدا نماییم.

شایان ذکر است در حاشیه برگزاری این دیدار باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان در راستای برنامه های فرهنگی خود از بابک نظافت ، سینا هادی زاده و وارطان بیدروسیان بازیکنان فصل گذشته خود که امسال در تیم شهرداری گرگان حضور داشتند به جهت زحمات و تلاش هایی که سال گذشته برای تیم فولاد ماهان سپاهان کشیده بودند تجلیل شد. /س

برچسب ها: اصفهان ، مسابقات ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.