
علي اكبر محرابيان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : 900 طرح از طرحهاي عمراني ملي و زيربنايي کشور در قالب طرحهاي مهر ماندگار شناسايي شده كه در اين ميان سهم وزارت راه و شهرسازي 170 طرح است.
وی در ادامه به اهميت راههاي ارتباطي مازندران اشاره کرد و افزود : راههاي ارتباطي مازندران به دليل گردشگر پذير بودن و نزديكي به پايتخت از اهميت ويژه اي برخوردار است
نماينده ويژه رئيس جمهور در پروژه هاي مهر ماندگار از نگاه ويژه دولت براي ارتقاء و تعريض محورهاي ارتباطي هراز و سوادكوه خبر داد و تصریح كرد: قرار داشتن اين دو پروژه در ليست پروژه هاي مهر ماندگار نشان از عزم جدي دولت در جهت ارتقاء و بهسازي راههاي مازندران است.
محرابیان گفت : عمليات تعريض محورهاي ارتباطي هراز و سوادكوه ، احداث كمربندي ها ، آسفالت راههاي روستايي بالاي 50 خانوار ، بخشي از آزاد راه تهران _ شمال از جمله پروژه هاي مهر ماندگار مازندران در بخش راه است.
وی تردد بالاي خودرو و فراهم نبودن انسداد كامل محورها ،كمبود مصالح ، شرايط خاص آب و هوايي و جغرافيايي منطقه و همچنين آزادسازي اراضي وجابه جايي شبكه هاي تاسيساتي را از جمله موانع اجرايي در خصوص تعريض و بهسازي راههاي مازندران برشمرد.
علي اكبر محرابيان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : 900 طرح از طرحهاي عمراني ملي و زيربنايي کشور در قالب طرحهاي مهر ماندگار شناسايي شده كه در اين ميان سهم وزارت راه و شهرسازي 170 طرح است.
وی در ادامه به اهميت راههاي ارتباطي مازندران اشاره کرد و افزود : راههاي ارتباطي مازندران به دليل گردشگر پذير بودن و نزديكي به پايتخت از اهميت ويژه اي برخوردار است
نماينده ويژه رئيس جمهور در پروژه هاي مهر ماندگار از نگاه ويژه دولت براي ارتقاء و تعريض محورهاي ارتباطي هراز و سوادكوه خبر داد و تصریح كرد: قرار داشتن اين دو پروژه در ليست پروژه هاي مهر ماندگار نشان از عزم جدي دولت در جهت ارتقاء و بهسازي راههاي مازندران است.
محرابیان گفت : عمليات تعريض محورهاي ارتباطي هراز و سوادكوه ، احداث كمربندي ها ، آسفالت راههاي روستايي بالاي 50 خانوار ، بخشي از آزاد راه تهران _ شمال از جمله پروژه هاي مهر ماندگار مازندران در بخش راه است.
وی تردد بالاي خودرو و فراهم نبودن انسداد كامل محورها ،كمبود مصالح ، شرايط خاص آب و هوايي و جغرافيايي منطقه و همچنين آزادسازي اراضي وجابه جايي شبكه هاي تاسيساتي را از جمله موانع اجرايي در خصوص تعريض و بهسازي راههاي مازندران برشمرد./س