رئیس هیئت مدیره انبوه‌سازان خراسان‌رضوی گفت: با توجه به افزایش قیمت مصالح از ابتدای سال تامین مصالح برای انبوه‌سازان مشکل شده، در نتیجه 7 هزار مسکن مهر گلبهار نیمه‌کاره رها شده است.

علی بمانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، اظهار کرد: امسال افزایش قیمت مصالح ساختمانی بسیار زیاد بوده و این امر سبب شد‌ تا ساخت و ساز در مشهد زیاد انجام نشود؛ البته افرادی‌ که واحد خود را پیش فروش کرده‌اند و مجبور به تحویل آن هستند کار خود را انجام می‌دهند.

رئیس هیئت مدیره انبوه‌سازان خراسان‌رضوی افزود: افزایش قیمت مصالح سبب شده تا انبوه‌سازان نتوانند در ارتباط با مسکن مهر کار خود را پیش ببرند و در این راستا قرار شده تا افزایش قیمتی داده شود و آنها بتوانند مصالح را خریداری کرده و کار را به پایان برسانند.

بمانی خاطرنشان کرد: 7 هزار مسکن مهر گلبهار در مراحل ابتدایی ساخت به‌خاطر افزایش قیمت مصالح متوقف شده است.

وی با اشاره به متقاضیان مسکن مهر گفت: متقاضیان مسکن مهر در مناطق مهرگان به دلیل نزدیکی به شهر بیشتر است؛ اما در گلبهار به‌خاطر مشکل مسیر رفت‌ و آمد متقاضی کمتر وجود دارد.

رئیس هیئت مدیره انبوه‌سازان خراسان‌رضوی تاکید کرد: قیمت مسکن مهر براساس متری 300 هزار تومان بود و در آن موقع نیز کارکردن سخت بود و در حال حاضر که قیمت مصالح افزایش یافته مشکلات برای ساخت و ساز بیشتر شده است.

بمانی با اشاره به افزایش قیمت‌ مسکن از ابتدای سال تاکنون اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 30درصد قیمت مسکن افزایش پیدا کرده است و اگر قیمت دلار تثبیت نشود افزایش قیمت‌ها ادامه دارد.

وی در ارتباط با مشارکت انبوه‌سازان خراسان‌رضوی در بافت‌های فرسوده مشهد گفت: انبوه‌سازان در بافت‌های فرسوده مانند اطراف حرم با شهرداری ثامن و میدان شهدا مشارکت دارند که در میدان صاحب‌الزمان مجموعاً 70درصد پیشرفت کار بوده است.

برچسب ها: گلبهار ، مسکن مهر ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.