دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه زنجان گفت: تمامي دانشجويان براي حفظ و صیانت از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران نبايد از هیچ خدمتی فروگزار نیستند.

صمد بهنام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اینکه 16 آذر همچنان روز دانشجوی ضد آمریکا و ضد سلطه باقی خواهد ماند، اظهارداشت: این روزها برای همگان اثبات شده که سران استکبار در دنیا با تمام ادعاهايشان  نتوانستند حتی اندکی از يكديگر حمايت كنند و یکی پس از دیگری ذلیلانه در پيشبرد اهداف خود با شكست مواجه شده‌اند .

وي ادامه داد: همین دانشجو با بصیرت سیاسی است که سفارت آمریکا را تسخیر و به جهانیان اثبات می‌کند که سفارت‌های آمریکا در سراسر دنیا چیزی جز لانه جاسوسی نیست .

بهنام  با يادآوري قیام مردمی وال استریت و همچنین قیام‌ها در کشورهای اروپایی بر علیه سرمایه داری گفت: اين قيام‌ها نشان می‌دهد که موج انقلابی مبارزه با استکبار و سرمایه‌داری هيچ گونه لطمه‌اي را به كشورمان وارد نساخته بلكه  منجر به بیداری سایر ملت‌ها شده است.

 اين فعال دانشجويي  با تاکید بر اینکه امروز وظیفه هر دانشجویي است که برای حفظ حرمت خون شهیدان  به پا خیزد، تصریح  کرد: تمامي دانشجويان براي حفظ و صیانت از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران نبايد از هیچ خدمتی فروگزاري کنند و با الگو گرفتن از سالار شهیدان حسین بن علی (ع) در مقابل مستکبران شرق و غرب سر تعظیم فرود نياورند.

 دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه زنجان با بيان اينکه  دانشگاه هميشه و در همه جا بايد محل جوشش و اوج دو جريان حياتى در كشور باشدخاطر نشان کرد: جريان علم و تحقيق و جريان آرمان‌گرايى‌ها و آرمان‌خواهى‌ها  که  كمتر محيطى را می‌توان پيدا كرد كه مثل دانشگاه اين دو جريان در آن وجود داشته باشد.
 
 
 انتهاي پيام/
 

 
 
برچسب ها: دانشگاه ، حفظ ، ارزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار