فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای در گرامیداشت روز دانشجو صادر کرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای در گرامیداشت روز دانشجو صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

16 آذر یادآور ریخته شدن خون پاک جوانان این کشور در مبارزه با استعمار و استکبار و نشان‌گر بیداری همیشگی نسل جوان این مرز و بوم است.

از آن زمان تاکنون جنبش دانشجویی با خلق حماسه‌های پرشور و ماندگار همواره در صحنه‌های مختلف تاریخ این کشور قبل و بعد از انقلاب نقش‌آفرینی کرده و علم و عمل را در برهه‌های خطیر و سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی در آمیخته است، در این راه حماسه‌هایی همچون انقلاب دوم هشت سال دفاع مقدس و جهاد علمی خلق نموده و سرداران و شجاعانی همچون چمران، علم‌الهدی، وزوایی، رجب بیگی ، شهریاری و احمدی روشن را تقدیم اسلام و انقلاب نموده است.

سربازان امام خمینی (ره) در دانشگاه‌ها که روزی با نثار جان خویش در جبهه وظیفه خود را انجام می‌دادند امروز با بهره گیری از کلام رهبر فرزانه خود در حرکتی پرشتاب به سمت قله‌های رفیع علم و دانش در حرکتند و در این مسیر ارتقای سطح معنوی و اخلاقی را لازمه اصلی حرکت توامان به سمت پیشرفت و عدالت می‌دانند.

در حالی که تمرکز اصلی دشمنان و بدخواهان کشور و انقلاب بر القاء ناکارآمدی یاس، اختلاف و کند شدن پیشرفت این ملت استوار گردیده،‌ وظیفه اصلی آحاد ملت خصوصا نسل پیشرو دانشجو، حرکت بی‌وقفه و تلاش مضاعف در جهت رشد علمی ، صنعتی و اقتصادی کشور و رفع نیازها و نقاط ضعیف کشور در این زمینه‌هاست.

همچنین حفظ روحیه همدلی و وحدت در عین بصیرت، مطالبه‌گری و رصد دقیق مواضع مسئولین، گروه‌ها و احزاب همواره از شاخصه‌های جنبش دانشجویی مسلمان بوده و خواهد بود.

فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی که خود را بخشی از بدنه جریان اصیل و انقلابی دانشجویی و امروز در سنگر خانه ملت به نمایندگی از خیل عظیم دانشجویان مسلمان ایفای وظیفه می‌نماید، یکبار دیگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دانشجو با آرمان‌های آنان که همان آرمان‌های اصیل اسلام ناب محمدی (ص) امام راحل و خلف شایسته ایشان مقام معظم رهبری است تجدید میثاق می‌نماید و یقین دارد علیرغم دشمنی و کینه‌ورزی استکبار جهانی و دیگر ایادی آن‌ها مسیر خون رنگ انقلاب هرچه پرشتاب‌تر به سمت قله‌های پیشرفت‌، عدالت و معنویت طی خواهد گردید.

انتهای پیام

برچسب ها: دانشجو ، بیانیه ، فراکسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار