عضو کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي گفت: صادرات نفتي کشور با وجود تحريم بيگانگان همچنان با قدرت و استوار مسير رو به رشد خود را طي مي کند.

سيدمهدي موسي نژاد در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب گفت: عليرغم تحريم و محدوديت بازارهاي صادراتي، صادرات نفت کشور روند صعودي خود را طي مي کند و طبق آمارهاي حاصله از بازارهاي بين المللي حاکي از آن است که صادرات نفت کشور همچنان پايدار و استوار است.

وي تصريح کرد: تحريم براي کشور ما مشکل ايجاد نکرده و در حال حاضر تنها مشکل اصلي اين بخش تحريم بانک مرکزي است که سبب شده به دليل نوسانات نرخ ارز صادرکنندگان با مشکل مواجه هستند و بايد بررسي کارشناسانه در اين زمينه صورت گيرد.

موسي نژاد تاکيد کرد: مسئولان وزارت نفت با اتخاذ تدابير هوشمندانه توطئه و تحريم کشورهاي بيگانه را برملا ساخته و مسير را براي توسعه صنعت نفت هموار کرده است.

عضو کميسيون انرژي در خصوص بررسي بودجه سال 92 در مجلس شوراي اسلامي گفت: پيشنهادهايي از طرف مسئولان وزارت نفت به مجلس ارايه شده و قرار است کميته اي جهت بررسي نيازها و مشکلات تشکيل شود تا مشکلات موجود بر سر راه وزارت نفت برداشته شود.

وي در پايان خاطرنشان کرد: حمايت هاي بانکي و برنامه ريزي صحيح مي تواند به توانمندسازي شرکت هاي توليد در صنعت نفت کمک کند./س
برچسب ها: تحریم ، صادرات ، نفت ، نوسان ، نرخ ارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار