نسخه‌ای سفارشی از مدل جگوار F-Type در نمایشگاه لس‌اآنجلس 2012 رونمایی شد که برای اولین بار از رنگی انحصاری استفاده شده است.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران به غیر از این مدل در غرفه این خودروساز انگلیسی درنمایشگاه، مدل تازه عرضه شده XFR-S نسخه پرفورمنس سالون نیز وجود داشت.این دو مدل در کنار هم، جمعیت زیادی را به غرفه جگوار کشانده بودند. نام نسخه جدید S است. این نسخه مخصوص توسط یک موتور 3 لیتری سوپرشارژ V6 که قابلیت تولید 375 اسب بخار و گشتاور 460 نیوتن‌متر را دارد، تغذیه می‌شود.
این نسخه که رنگ انحصاری فایرسند در بدنه آن به کاررفته است، سه بسته مختلف تجهیزاتی برای انتخاب در اختیار مشتریان می‌گذارد.
دو بسته «دیزاین» و «بلک»، ظاهر خارجی خودرو را ارتقا می‌بخشند. این دو بسته اسپلیترهای جلویی خودرو، کناره‌های آن و انتهای خودرو را تغییر می‌دهند و ظاهری جذاب‌تر به شکل کلی خودرو می‌بخشند.اسپلیترهای آیرودینامیک و ورودی‌های هوای کناری نیزعوض شده‌اند. تمام این اجزا در رنگ اصلی بدنه هستند. بارهای محافظتی خودرو نیز در همین رنگ کار شده‌اند.بسته «بلک» همانطور که از نامش پیداست، بعضی اجزای داخلی خودرو مثل فرمان و پنل ابزار را به رنگ مشکی جذابی درمی‌آورد.انتظار می‌رود که نسخه پایه خودرو قیمتی برابر با 190 هزار دلار داشته باشد.








منبع خبر:پرشین خودرو
برچسب ها: ماشین ، جدید ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار