اجرا در تمامي آثار تلويزيوني و حتي تئاتر را آخرين بازي عمرم مي‌دانم.

بهرام ابراهيمي (بازيگر سريال "راستش را بگو") در خصوص حضورش در اين مجموعه در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: در گذشته چندين كار با محمد رضا آهنج داشته ام و در ايام تعطيلات عيد نوروز نيز فيلمنامه "راستش را بگو" را براي من فرستادند.
وي ادامه داد: به محض تمام شدن تعطيلات نوروز دستيار كارگردان براي ايفاي نقش من و اولين روز فيلمبرداري تماس گرفت.
ابراهيمي با اشاره به بكارگيري همه انرژي خود در نقش مورد نظر گفت: در هر كاري كه حضور پيدا مي كنم آنرا آخرين بازي عمرم مي دانم در نتيجه با جان و دل به سراغ آن مي روم.
اين بازيگر با اشاره به نقش مطالعه ابراز داشت: در همه زمينه ها سعي مي كنم با مطالعه پيش روم و به همين دليل در ايفاي نقش با مشكل خاصي روبرو نمي شوم.
وي در خصوص تغيير فيلمنامه از سوي خود ابراز داشت: بعد از خواندن فيلمنامه نظر خود را با كارگردان در ميان مي گذارم و بعد آن را اجرا مي كنم.

*بعضي سكانس ها را چند بار بازي مي كنم


ابراهيمي بازيگر نقش هاي ماندگار تئاتر و تلويزيون در خصوص پايان سكانس ها اظهار داشت: در هنگام بازي و به محض پايان يافتن سكانس ها، اگر احساس كنم بايد تغييراتي ايجاد و يا اينكه دوباره گرفته شود آن قسمت را دوباره بازي مي كنم.
وي با اشاره به اصلاح بعضي از قسمت ها در مونتاژ ابراز داشت: گاهي بعضي از كارگردانان ايراد بعضي از بازي ها را در مونتاژ رفع مي كنند، ولي من هميشه مي خواهم تا آن صحنه را دوباره بازي كنم.
ابراهيمي افزود: در نهايت به نظر و عقيده همه احترام مي گذارم و در اين مجموعه نيز با محمد رضا آهنج خيلي ساده به تفاهم رسيديم.
ابراهيمي با اشاره به نقش خود در جايگاه يك تاجر اظهار داشت: نقش تاجري را دارم كه نانش را در خون خود زده و با لابي كار خود را پيش مي برد.
اين بازيگر در خصوص روابط انساني در اين مجموعه گفت: نويسنده به خوبي توانسته روي روابط انساني مانور دهد ولي به عقيده من در پرداخت بخش هايي كه سريال چند سال به گذشته و آينده مي رود فيلمنامه با مشكلاتي مواجه است.
وي خاطر نشان كرد: به صورت كلي در مجموعه "راستش را بگو" همه بازيگران و عوامل زحمت كشيدند و خوشبختانه ماجرا بي خودي و بدون نتيجه رها نمي شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.