يک کارشناس علوم استراتژيک گفت: پرچم رژیم غاصب صهیونیستی نماد بارز اشغالگری این غده سرطانی بوده چرا که این رژیم جعلی سعی کرده با طراحی این پرچم تمام سرزمين‌هاي میان نيل تا فرات را تحت سلطه خود درآورد که مسئله اشغال فلسطين در همين راستا صورت گرفته است.

محمد حسن قديري ابيانه در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه سلاح‌هاي اتمي رژيم غاصب صهيونيستي برای تحت‌الشعاع قرار دادن امنيت جهان اسلام است، گفت: پرچم رژيم جعلي صهيونيستي متشکل از دو نوار آبي بوده که سمبل دو رودخانه فرات و نيل است و رژیم اشغالگر قدس با طراحی و انتخاب این پرچم اعلام کرد که تمام سرزمين‌هاي میان نيل تا فرات متعلق به این رژیم جعلی بوده و مسئله اشغال فلسطين در همين راستا صورت گرفته است.

وي با بيان اينکه رژيم غاصب صهيونيستي با تجاوز و جنگ به دنبال اشغال سرزمين‌هاي اسلامی است، افزود: سلاح‌هاي هسته‌اي رژيم جعلي صهيونيستي، سلاح‌هاي تدافعي نبوده بلکه برای تهديد و تجاوز در منطقه در راستاي سياست‌هاي خصمانه خود تولید شده است.

قديري ابيانه با تاکيد بر اينکه هدف از تشکيل رژيم منحوس صهيونيستي جلوگيري از ايجاد تمدن بزرگ اسلامي و وحدت جهان اسلام است، تصريح کرد: جمعيت 1.5 ميلياردی مسلمانان جهان، منابع غني زيرزميني از جمله نفت و گاز، وجود دين مشترک اسلام و اتحاد میان مسلمانان، اسلام را به قدرت برتر جهاني تبديل و موجبات خشمگيني غرب و در راس آن رژيم جعلي صهيونيستي را فراهم کرده است.

وي ادامه داد: شعار خاورميانه عاري از سلاح هسته‌اي با استراتژي‌هاي آمريکا و رژيم غاصب صهيونيستي مغاير بوده چرا که همواره با کمک‌هاي خود از این رژیم اشغالگر حمایت کرده بنابراین با کارشکنی‌های خود با برگزاری چنین کنفرانسی مخالفت می‌کند.

اين کارشناس علوم استراتژيک در پايان با بيان اينکه امروزه کساني که مدعی دفاع از حقوق بشر در جهان هستند ناقض اصلی این مهم در جهان به شمار ‌می‌آیند، يادآور شد:  آمريکا، انگليس و رژيم غاصب صهيونيستي کشورهايي هستند که بيشترين جنايات را در حق بشريت مرتکب شده‌اند اما مدعی هستند که در راستای دفاع از حقوق بشریت عمل می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار