روزنامه صهيونيستي هاآرتص واحد داود نبي(ع) را واحد ويژه جنگ سايبري و رسانه اي ارتش رژيم صهيونيستي و ماموريتش را اختلال در شبکه هاي ماهواره اي عربي معرفي کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري المختصر ، اين روزنامه اين واحد را واحد جنگ الکترونيک خوانده و تاکيد کرده است:‌ اين واحد در شبکه هاي ماهواره اي اختلال ايجاد مي کند و  با نفوذ در سيستم هاي ارتباطي، مخابراتي و کنترلي شنود مي کند.
فرماندهي واحد داود نبي هدف اساسي از تشکيل چنين واحدي را جنگ ايذايي و متوقف ساختن سامانه هاي ارتباطي دشمن و کمک به اسرائيل در هر شرايطي عنوان کرده است.
وي توانايي واحد مذکور را براي نفوذ در سامانه هاي الکترونيکي قابل توجه خواند و افزود:‌ فعاليت اعضاي اين واحد در يک مکان خاص متمرکز نشده است بلکه در خشکي و دريا و هوا فعاليت دارند زيرا يکي از محورهاي اساسي تلاششان جلوگيري از پارازيت و اختلال در سامانه هاي ارتباطي و الکترونيکي نيروهاي نظامي اسرائيل و موسسات اسرائيلي است.
 فرماندهي اين واحد که نامش فاش نشده است افزود:‌ ما از سال 2006 عمليات مختلفي را انجام داده ايم و يکي از آخرين عملياتمان اختلال در شبکه هاي تلويزيوني فلسطيني در عمليات ستون ابر بوده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار