سرمربی مستعفی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: اگر در فضای دوستانه ای کار می کردم موفق بودم اما دشمنام کارشناسان حرفه ای فوتبال بودند. آنها می دانستند از چه طریقی زیر پایم را خالی کنند.

علی صانعی سرمربی مستعفی تیم ملی فوتسال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران گفت: در ایران همیشه کسب نتیجه مهمتر از عملکرد بوده است به همین دلیل هیچ کس از عملکردم راضی نیست با وجود این شرایط استعفای خود را نوشتم و از فوتسال جدا شدم.

با میل خودم و با در نظر گرفتن این موضوع که خواستار ادامه فعالیت نیستم استعفا دادم و هیچ اجباری در کار نبود.

وی در ادامه افزود: با در نظر گرفتن این که جدایی از فوتسال مشکلات این ورزش حل می شود موقعیت را به افراد جدید سپردم تا بتوانند با تنظیم و پیاده کردن برنامه های جدید فوتسال را از موقعیت فعلی نجات دهند در جریان هدایت تیم ملی موانع زیادی پیش رو داشتیم مهمترین مشکلم وجود مخالفانی بود که با حضورم در کادر فنی موافق نبودند و به دلیل جایگاهشان موفق شدند زیر پاییم را خالی کنند اگر با این افراد روبرو نبودم به طور حتم با در اختیار داشتن فضایی مملوء آرامش تیم در حال حاضر در جایگاه بهتری قرار داشت.

صانعی در ادامه بیان داشت: دشمنانم کارشناسان حرفه ای فوتسال بودند و با توجه به علاقشان در این ورزش نظرات خود را بر خلاف من بکار گرفتن تا جاییکه و حتی قبل از مسابقات جام جهانی کسی به موقیت تیم ملی امیدوار نبود امیدوارم این افراد متوجه باشند با خودخواهی های خود چه ضربه ای به فوتسال وارد کردند و این روش را در برخورد نفر بعدی در پیش بگیرند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پس از جدایی از فوتسال هیچ یک از مسائل این ورزش را پی گیری نمی کنم به همین دلیل از اینکه چه شخصی در کادر فنی تیم ملی جایگزینم می شود اطلاعی ندارم این موضوع برایم مهم نیست فقط برای نفر بعدی آرزوی موفقیت و فعالیت در فضای پر آرامش را دارم./با

برچسب ها: صانعی ، فوتسال ، کارشناس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار