دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: باید چه اتفاقی بیفتد تا ترابیان از فوتسال برود.

رضا ناصری دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بالاخره باید چه اتفاقی بیفتد تا ترابیان از فوتسال برود. برای من جالب است و جای سوال شده که چرا کفاشیان استعفای ترابیان را قبول نمی کند. با این شرایط فوتسال ایران ضرر می کند و امیدوارم تصمیمی بگیرند تا این ضرر بیشتر از آنچه که هست نشود. واقعاً برای من جای سوال است که چرا استعفای ترابیان قبول نمی شود؟! نمی گویم ترابیان آدم بدی است اما به درد فوتسال نمی خورد. چون نتایج تیم ملی و شرایط لیگ بیانگر کار ایشان است.

وی افزود: علی صانعی از تیم فوتسال رفت اما اگر فکر کنیم که صانعی در مسابقات آسیایی و جهانی همه کاره تیم ملی ما بوده اشتباه محض است. کمیته فوتسال پرفسور اسپانیایی هم آورد که هیچ فایده ای نداشت. کنار گذاشتن صانعی هیچ فایده ای ندارد و درد ما این نیست که بلکه مدیریت است مدیری که موفق باشد نتیجه اش معلوم است.

تیم ملی نتیجه نگرفت و لیگ هم شرایط بدی دارد.

ناصري در ادامه گفت: چاره کار فوتسال ما این است که یک خون جدید به این رشته تزریق شود و این عقب افتادگی را جبران کنیم و دوباره به سطح اول آسیا و جهان برگردیم ترابیان به قول خودش 10 سال مدیر فوتسال بوده و نتیجه کار او را همه دیدند ترابیان باید جای خودش را به یک نیروی تازه نفس بدهد چون نشان داد که در فوتسال کارآیی ندارد.

دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: ترابیان در گذشته در کمیته روابط بین المللی فدراسیون فوتبال و در وزارت نفت هم بود و پیگیر کار قرار داد کی روش و مربیان دیگر هم بود که مشغله های بیش از حد او به فوتسال لطمه زد و لطمات آن را یکی یکی دیدیم.

ناصری در پایان گفت: اگر ترابیان کارش را در فوتسال ادامه بدهد ما با مشکلات قبلی در فوتسال روبرو خواهد بود و شرایط بهتر نخواهد شد بزرگترین مشکل ترابیان تک محوری او است و به حرف اهالی فوتسال گوش نمی دهد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.