بازي در نقش "احمد" در سريال "يه تيكه زمين" به جهت همكاري با گروهي حرفه‌اي، تجربه‌ خوبي است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما؛ وی با بیان اینکه تا امروز شانس اين را داشتم در چند كار خوب تلويزيون حضور داشته باشم، گفت: به نظرم "يه تيكه زمين" با روايتي متفاوت مي‌خواهد به بلند پروازي آدم ها جهت دهد و يادآوري كند كه بلند پروازي هايي كه صرفا به سمت تامين منافع شخصي آدم ها پيش مي‌روند، عاقبتي نخواهند داشت.
وی اضافه کرد: هميشه تلاش كردم نقش‌هايی را انتخاب كنم كه با بازي‌هاي گذشته ام متفاوت باشند، حضورم در "يه تيكه زمين" و همكاري با مهدي كرم پور، تجربه تازه‌اي در كارنامه بازيگری من محسوب مي‌شود؛ در اين سريال نقشي را ايفا كردم كه نه تنها شبيه كارهاي قبلي من نيست، بلكه كمتر در تلويزيون نيز ديده شده است.
وی با اشاره به دست اندرکاران تولید این سریال تلویزیونی اضافه کرد: اين سريال كه فيلمنامه آن را علي اكبر محلوجي نوشته و خسرو نقيبي بازنويسي كرده است، با تاكيد بر اهميت مشورت در اجتماع (از گروه كوچكتر خانواده گرفته تا شركا و ديگر موارد) مخاطبان را تشويق مي‌كند تا همواره به دنبال راه حل‌هاي درست و اخلاقي در زندگي باشند.
وی تصریح کرد: "يه تيكه زمين" به دليل فيلمنامه خوب، نگاه حرفه‌اي كارگردان و استفاده از بازيگران با تجربه از پتانسيل بالايي براي جذب مخاطب برخوردار است.
بازيگر نقش "احمد" در "يه تيكه زمين" درباره تجربه بازي در اين مجموعه تلويزيوني گفت: اين كار از اين جهت كه با گروهي حرفه‌اي همكاري مي‌كنم، تجربه‌ خوبي است، اما  متاسفانه زمان تصوير برداري اين سريال بسيار اندك بود و همين مسئله سبب شد كه كمتر فرصت مشورت و مكث كردن روي سكانس‌ها را در اختيار داشته باشيم.
وي با بيان اينكه تصويربرداري مجموعه 13 قسمتي "يه تيكه زمين" در 2 ماه انجام شد، اضافه كرد: به عنوان يك بازيگر دوست دارم در سريال هايی حضور داشته باشم كه فرصت براي تبادل نظر، ارتباط گرفتن با نقش و مشورت همه عوامل با يكديگر فراهم باشد چرا كه مجموع  اين عوامل سبب تاثير گذاري سريال خواهد بود.    
وي تصريح كرد: در هر صورت عوامل اين سريال همگي حرفه اي هستند و با تمام دشواري ها تلاش كردند كار خود را به بهترين شكل ممكن به پايان برسانند، بنابراين تصور مي‌كنم  نتيجه كار مورد توجه مردم قرار گيرد . 
 تهامي درباره نقش خود گفت: "احمد"، پسر بزرگ "حاج حیدر" از اعضاي خانواده‌اي سنتي است كه به شدت به قوانين و قواعد زندگي اصيل ايراني پايبندند؛ او كه پس از پدر معتمد خانواده است، به دنبال بروز مشكلاتي در خانه، درصدد حل مشكل و بازگشت آرامش به كانون خانواده بر مي‌آيد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار