خوزستان/

تخليه و بارگيري بيش از يك ميليون و 150 هزار تن كالا در بندر خرمشهر

مديركل بندر و دريانوردي خرمشهر از رشد 57 درصدي تخليه و بارگيري مواد نفتي در 8 ماهه امسال خبرداد و گفت: در اين مدت 33 هزار و 646 تن انواع مواد نفتي در اين يندر تخليه و بارگيري شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، عادل دريس  اظهاركرد: در اين مدت بيش از يك ميليون و 150 هزار تن انواع كالا در اين بندر تخليه و بارگيري شد كه اين ميزان در مقايسه با مدت مشابه سال‌گذشته يك درصد رشد داشته است.

وي تصريح‌كرد: در 8 ماهه امسال 23 هزار و 884 مسافر در بندر خرمشهر تردد كردند كه اين ميزان جابه‌جايي مسافران نسبت به سال‌گذشته سه درصد افزايش يافته است. تعداد تردد كشتي‌هاي بالاي يك‌هزار تن نيز به 428 فروند رسيد كه در مقايسه با مدت مشابه با 21 درصد رشد همراه بوده است.

مديركل بندر و دريانوردي خرمشهر از بارگيري 227 شناور به عراق به وزن بيش از 305 هزار تن در 8 ماهه امسال خبرداد و گفت: بارگيري شناور به عراق از نظر وزني 9 درصد و از نظر تعداد 33 درصد افزايش يافته است.

دريس ادامه‌داد: همچنين در اين مدت يك هزار و 655 دستگاه خودرو در بندر خرمشهر به صورت قطعي و موقت تخليه شد كه اين ميزان از نظر وزني 144 درصد و از نظر تعداد 172 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزايش داشته است./س
برچسب ها: تخلیه ، بارگیری ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.