تمجید استاد انتظامی از بازی موفق بهاره رهنما

استاد عزت الله انتظامی با حضور در سالن «گوشه» فرهنگسرای نیاوران تماشاگر نمایش «چشمهایی که مال توست» با بازی بهاره رهنما و کارگردانی نسیم ادبی بودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران؛ استاد انتظامی پس از تماشای این نمایش ضمن تمجید از بازی خوب بهاره رهنما گفت: بازیگران زن در گذشته شرایط بسیار سختی داشتند اما امروز خوشحالم که بازیگران توانمند و موفقی داریم.
وي ادامه داد: خوشبختانه امروز دانشگاه‌هایی هستند که سالانه 600 بازیگر زن به جامعه هنری ایران تحویل می‌دهند و وضعیت این هنر خیلی بهتر از قبل شده است. یکی از بازیگران موفق زن در این سال‌ها  «بهاره رهنما»  است که در همین نمایش هم دیدیم چه ماهرانه در غیاب یک مرد بر صحنه نمایش، ما را خنداند و گریاند.
لازم به ذكر است؛ تا کنون هنرمندانی چون فریده حسن‌زاده مصطفوی، شیوا ارسطویی، مهناز افشار، پیمان قاسمخانی، هوشنگ گلمکانی، گلی امامی، محمدحسن شهسواری، لیلی گلستان، مهسا محبعلی، سارا سالار، سروش صحت، امید روحانی، فرشته طائرپور، شایسته ایرانی، نگار آذربایجانی، شهرام مکری، ابوالحسن داوودی، بیژن بیرنگ، لیلی رشیدی، حمیدرضا صدر، ناهید کبیری، سیروس ابراهیم‌زاده و... میهمان این نمایش بوده‌اند.
گفتني است؛  اجرای این نمایش تا دوم آذرماه هر شب در دو سانس 18:30 و 20 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران ادامه دارد./ص


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار