هزاران نفر از طرفداران حوثي ها با پريايي تظاهراتي در استانهاي شمالي يمن، خواستار اخراج سفير امريکا از کشورشان شدند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه اماراتي الاتحاد ؛ هزاران نفر از طرفدران گروه حوثي ها يمن روز گذشته با برپايي تظاهراتي در استان صعده در شمال اين کشور و شهرهاي ديگر يمن، تجاوز گريهاي آمريکا بر ضد  يمن را محکوم کردند.

برپايه اين گزارش، صدها تظاهر کننده يمني با تجمع در خيانهاي شهر صعده،پايگاه اصلي سکونت «حوثي ها»، بر ضد حضور آمريکائي ها در کشورشان شعار سر دادند و مخالفت خود را با ادامه حضور آنان اعلام کردند .آنان همچنين خواستار اخراج «جرالد وايرستون» سفير آمريکا در يمن شدند.

 تظاهر کنندگان يمني پلاکاردهايي با خود حمل مي کردند که بر روي آنها نوشته بود  "اخراج سفير آمريکا از يمن، راه حل واقعي مشکلات يمن است" و برروي پلاکارد هاي ديگر نوشته شده بود اخراج استعمارگر انگليسي در اين روز، مايه عزت و افتخار همه مردم يمن است.

اين روزنامه نوشت بر اساس بيانيه مطبوعاتي صادره از دفتر رسانه اي حوثي ها، تظاهرکنندگان يمني درباره اقدامات بين المللي براي بازگرداندن سايه استعمار بر يمن هشدار دادند . پيشتر نيز تظاهرات كنندگان در استان صعده ضمن محکوم کردن دخالت هاي آمريكا در امور داخلي كشورشان، بر ادامه انقلاب تا تحقق اهداف آن تاکيد کردند و از ارتش خواستند به وظيفه خود در حفاظت از كشور پايبند باشد.
برچسب ها: حوثی ، یمن ، سفیر ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار