مهران احدی و پوریا عمرانی تنها بازیکنانی بودند که در محل تمرین اردوی تیم ملی تنیس روی میز حاضر شدند.

مهران احدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: کسی به من اطلاع نداد که اردو لغو شده است من از مربی تیم ملی ، احمد جعفری پور پرسیدم  و وی عنوان کرد: تشکیل می شود به همین دلیل من به آکادمی تنیس روی میز رفتم تا سرتمرین حاضر باشم.

وی تصریح کرد: من کار خودم را انجام می دهم دعوتم کنند می روم، دعوت نکنند نمی روم، من با عشق تمرین می کنم و می خواهم از پینگ پنگ لذت ببرم.

احدی خاطر نشان کرد: دلم نمی خواهد خود را وارد حاشیه ها کنم، وقتی بازیکن حاشیه سازی نباشی راحت تر تمرین می کنی.

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز درباره رقابت های فجرکاپ بیان کرد: در رقابت های بین المللی تنیس روی میز جام فجر و در بخش تیمی همراه تیم باشگاهی ام یعنی پتروشیمی بندر امام ماهشهر شرکت می کنیم پیش از این در ماهشهر اردو داشتیم هفته آینده ای را برای تمرین به اصفهان می رویم پس از آن نیز قرار است قبل از رقابت ها در تهران تمرین کنیم و همه تلاشمان را خواهیم کرد تا موفق شویم.

وی درباره دلایل شکست تیمشان مقابل بانک دی گفت: مسئولین تیم پتروشیمی بندرامام ماهشهر از ابتدا به این فکر بودند که بازیکن خارجی بیاورند و تا حدی در این فر مصمم بودند که هیچ اقدامی برای جذب نفرات بعدی نکردند متاسفانه وقتی مدیران تیم با حضور بازیکن خارجی به طور قطع اعلام مخالفت کردند که دیر شده بود و اکثر بازیکنان با تیم های دیگر قرارداد بسته بودند و نتوانستیم ترکیب اصلی تیممان را درست ببندیم و این به ضرر تیممان شد.

وی افزود: تیم بانک دی تیم هماهنگ تری را دارد و بازیکنان آن یک دست تر هستند، ضمن این که هزینه بیشتری کرده اند و قراردادهایشان نسبت به ما بالاتر بوده است، آنها علاوه بر نوشاد و نیما عالمیان، واحد مالمیری و شهرام سربخشیان را دارند که با تجربه های پینگ پنگ هستند، متاسفانه تیم ها دیر بسته شد و غافلگیر شدیم./آق

برچسب ها: احدی ، پینگ پنگ ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار