لیگ برتر تنیس روی میز فردا 25 آبان ماه با جدال دو تیم مدعی عنوان قهرمانی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لیگ برتر تنیس روی میز آقایان در حالی از فردا 25 آبان ماه آغاز می‌شود که در مهمترین بازی، ساعت 14 دو تیم مدعی عنوان قهرمانی در لیگ رو در روی هم قرار می‌گیرند و برد باخت در همین بازی نخست به نوعی سرنوشت قهرمان کل فصل را مشخص خواهد کرد.

در این بازی حساس و تماشایی پر سابقه ترین تیم باشگاهی تنیس روی میز در بازی های لیگ یعنی پتروشیمی بندر امام ماهشهر با در اختیار داشتن بازیکنانی همچون محمد رضا اخلاق پسند، کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز، مهران احدی، کاپیتان سابق تیم ملی محمد فرقدانی و علی رویین تن رو در روی تیم تازه وارد بانک دی می‌رود که بازیکنان نخبه ای همچون نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، واحد مالیری و شهرام سربخشیان را در اختیار گرفته است.

هدایت تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر را پیمان حسنی و هدایت تیم بانک دی را ابراهیم علیدخت بر عهده دارد، این بازی در تهران و به میزبانی آکادمی بین المللی تنیس روی میز برگزار خواهد شد، ضمن اینکه این بازی از تلویزیون هم به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

در بازی های دیگر هفته نخست که رأس 16 آغاز خواهد شد، نفت سپاهان و پتروشیمی نوری استان بوشهر در سالن امجدیه تهران برگزار می‌شود.

علیصدر همدان و دانشگاه آزاد تهران نیز در  همدان به مصاف هم خواهند رفت.

طبق قرعه کشی قرار بود بازی دیگری نیز بین تیم های تاید واتر و ذوب آهن اصفهان برگزار شود، اما تیم ذوب آهن اصفهان به دلیل مشکلات مالی از لیگ کناره گیری کرد و سرنوشت حضور تاید واتر نیز در لیگ مشخص نیست.

داریوش ضرنمامپور، رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار ما در باره حضور یا عدم حضور تیم تاید واتر اعلام کرد: این تیم ابتدا عدم حضورش در لیگ برتر را اعلام کرد اما طی تماسی که دیروز با ما داشتند قرار شد تا فردا 25 آبان حضورش را در لیگ مشخص کند، آن ها ابتدا اعلام کردند مشکلشان مالی از جمله گران شدن هزینه هتل ها و هواپیما برای حضور در رقابت هاست، ضمن اینکه نمی‌توانند از 3 بازیکن رده بندی دسته برتر استفاده کنند و قصد دارند بازیکنان بومی بگیرند اما اکنون دوباره اعلام کرده اند که شاید بتوانند تا فردا مشکلات را حل کنند و مهلت خواسته اند ./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار