بازیکن سابق تیم تنیس روی میز ذوب آهن اصفهان گفت: موضوع شکایتم صحت دارد اگر پول ندهند امسال نمی گذارم در لیگ تیم بدهند.

محمد رضا نعمتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: من در لیگ سال 89 با تیم ذوب آهن قرارداد بسته بودم و زمان سررسید قرار دادم که مبلغ 20میلیون تومان بود هم اسفند ماه همان سال به پایان رسید اما از جانب این تیم، پولی را دریافت نکردم.

وی تصریح کرد: در لیگ سال 90 به این علت که در استان قزوین مشغول ساخت یک مجموعه فرهنگی، ورزشی بودم و مشغله کاری نمی گذاشت از نظر فکری آزاد باشم یکسال در هیچ تیم بازی نکردم اما موضوع قرار دادم با ذوب آهن اصفهان را از طریق شکایت به بازرسی وزارت ورزش و جوانان پیگیری کردم آنها نیز نامه ای به فدراسیون نوشتند و فدراسیون تنیس روی میز جلوی بازیهای تیم ذوب آهن را گرفتند.

نعمتی با بیان اینکه چند نفر از بازیکنان تیم ذوب آهن برای جلوگیری از توقف بازیهای تیمشان در لیگ میانجی گری کردند توضیح داد: مهران احدی و محمد فرقدانی بازیکنانی بودند که همان موضع نزد من آمدند و اظهار داشتند شکایتم را پس بگیرم تا بازیهای تیم در لیگ 90 دوباره آغاز شود پس از میانجی گری آنها باشگاه ذوب آهن نیز طی نامه ای اعلام کرد که تا 20آبان 91 پول من را می دهند اما فقط 15 میلیون و من هم قبول کردم و رضایت دادم، ذوب آهن بازیهایش را در لیگ دنبال کرد و سوم شدند.

نعمتی در پاسخ به اینکه آیا دوباره شکایتی کرده است یا خیر گفت: خیر، من شکایتم برای همان زمان است اما چون زمان سررسید آن نزدیک شده است فدراسیون دوباره نامه ای خطاب به باشگاه ذوب آهن نوشته است و در متن آن آمده اگر بدهی هایشان را تسویه نکنند نمی توانند در لیگ 91تیم بدهند، ظاهراً آنها امسال علاوه بر تیم آقایان برای بانوان هم نیرو جذب کرده اند.

وی مدعی شد: من اعلام می کنم که این بار کوتاه نمی آیم و اگر تا بیستم حساب نکردند نمی گذارم تیمهایشان در لیگ شرکت کنند.

شایان ذکر است: محمد فرقدانی بازیکن اصفهانی و سابق تیم ذوب آهن هم که از سال 89 پولی از این باشگاه دریافت نکرده است با صراحت اعلام کرده که وی نیز اگر تا بیستم آبان بدهی های خود را نگیرد به طور حتم به وزارت ورزش و جوانان شکایت خواهد کرد.

نعمتی درباره لیگ امسال تنیس روی میز و اینکه آیا با تیمی قرارداد امضا کرده است یا خیر، گفت: امسال با تیم نفت سپاهان بازی می کنم و به جز من، مجید احتشام زاده امین میرالماسی، حمیدرضا طاهر خانی و سامان ابراهیمی نیز امسال در خدمت این تیم هستند خوشبختانه مشکلی با رقم قرار داد این تیم ندارم و امیدوارم لیگ خوبی باشد.

وی خاطر نشان کرد: در مدت یک سالی که در لیگ نبودم و مسابقه ندادم و تمریناتم را پیگیری می کردم و بدنم افت نکرده است./آق


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار