بانوي پينگ پنگ باز حاضر در ليگ عراق گفت: تيم ما قهرمان ليگ عراق شد و براي آمادگي در جام باشگاه‌هاي آسيا راهي اردوي ترکيه مي‌شويم.

سحر رهنما در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: من در ليگ امسال تنيس روي ميز عراق در تيم (شقلاوه)‌ بازي کزدم که موفق شديم قهرمان شويم،‌البته ندا شهسواري نيز از دور برگشت رقابتهاي ليگ به تيم ديگري از اين ليگ اضافه شد که آنها هم تيم دوم جدول شدند .

وي تصريح کرد: رقابتهاي جام باشگاههاي تنيس روي ميز تا 20 روز آينده (اوايل آذر ماه) برگزار مي شود که دو تيم اول ليگ هر کشور در آن حضور مي يابند.

رهنما از برگزاري اردوي ترکيه همراه تيم باشگاهي اش خبر داد و بيان کرد: مسابقات جام باشگاهها در مغرب برگزار مي شود و اعضاي تيم قرار است چند روزي را قبل از شروع مسابقات در ترکيه اردو بزنند اما زمان دقيق شروع و مدت زماني که قرار است در اردو باشيم هنوز اعلام نشده است.

وي در پاسخ به اينکه اگر زمان برگزاري اردوي ترکيه و اردويي که قرار است در ايران براي تيم ملي بزرگسالان برگزار شود يکي باشد، حضور در کدام يک را ترجيح مي دهد، گفت: اولويت براي من کشورم ايران است ، من در رقابتهاي انتخابي تيم ملی بانوان سوم شدم و ترجيح مي دهم در اردويي که براي آماده سازي تيم ملي ايران براي حضور در مسابقات جام فجر برگزار خواهد شد شرکت کنم اما اميدوارم اين اتفاق نيفتد و زمان هاي اردو و مسابقاتم يکي نشود.

ملي پوش تنيس روي ميز کشورمان درباره وضعيت قراردادش در ليگ امسال ايران اعلام کرد: من امسال با تيم مس کرمان قرار داد بسته ام که سال گذشته در ليگ قهرمان شد ،تيم خوبي است به علاوه اينکه مريم صامت را نيز در اختيار گرفته است، اميدوارم امسال هم بتوانيم قهرمان شويم.

رهنما از هيئت تنيس روي ميز آذربايجان شرقي استان محل اقامتش ابراز نارضايتي کرد و گفت: من بسيار متاسف هستم که آن ها هيچ همکاري اي با من نکردند. من اطمينان دارم که تبريز مي توانست در ليگ بانوان تيم هاي زيادي بدهد زيرا حامي مالي دارد اگر هيئت همکاري مي کرد و به دنبال جذب يک حامي مالي مي گشت و با آنها به توافق مي رسيد حتما ما در ليگ تيم داشتيم و من مجبور نمي شدم با کرمان قرار داد ببندم و مسافت به اين دوري را براي حضور در تيم باشگاهي ام بپيمايم.

وي درباره ميزان رضايتش از رقم قرار داد امسال بيان کرد: ما هنوز نتوانسته ايم رقمي را که چهار سال پيش از ليگ تنيس روي ميز مي گرفتيم دريافت کنيم رقم قراردادها بسيار پايين آمده است.

وي اضافه کرد: من سال گذشته در تيم داروخانه موسوي استان يزد بازي مي کردم اما هيچ پولي از آنها نگرفتم و فقط به اين دليل به آن تيم پيوستم که بدون تيم نمانم، اميدوارم مشکلات ليگ بانوان حل شود.

عضو تيم ملي بانوان تنيس روي ميز ايران از مسابقات بين المللي جام فجر هم صحبت کرد: من قبل از مسابقات جام فجر سال گذشته پايم پيچ خورد و نتوانستم در رقابتها حاضر شوم از آنجا که در مسابقات برون مرزي هم شرکت نمي کنم و وضعيتم در رده بندي فدراسيون جهاني بسيار بد است امسال تمام تلاشم را مي کنم تا با موفقيت در رقابتهاي جام فجر رنکينگ خود را هم افزايش دهم.

وي اضافه کرد: در مسابقات امسال در بخش تيمي از آن جا که به همراه ندا شهسواري مريم صامت و محجوبه عمراني عضو تيم ملي الف هستيم به طور حتم مدال مي آوريم اما در مسابقات انفرادي و دوبل هم همه تلاشم را براي نشان دادن يک بازي خوب انجام مي دهم.

رهنما با بيان اينکه برنامه اصلي تمريناتش براي مسابقات انتخابي پيکارهاي تنيس روي ميز است درباره وضعيت تمريتانش گفت: اکنون به همراه پدرم روزانه به صورت فشرده تمرين مي کنيم پدرم اگر نبود من نيز نمي توانستم جايگاه  کنونی ام را داشته باشم و شايد هرگز بازيکن نمي شدم.

هدف اصلي که من به دنبال آن هستم حضور موفق در رقابتهاي انتخابي است که قبل از مسابقات جهاني و در سه ماه آينده برگزار خواهد شد./آق
برچسب ها: رهنما ، عراق ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار