رقابت های رده بندی دسته برتر بزرگسالان تنیس روی میز در حالی از امروز 25 شهریور آغاز شد که با وجود شرکت 15 نفر دراین مسابقات سایت فدراسیون اعلام کرد که 16 نفر شرکت کرده اند تا از حواشی جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ماجرا از این قرار است که سایت فدراسیون با وجود این که اعلام کرده است 16 نفر در رقابت های رده بندی دسته برتر بزرگسالان شرکت کرده اند  نام 15 نفر را نوشته  است. یک نفر غایب سولماز محمد پور است که با وجود این که پیش از آغاز رقابتها فدراسیون تنیس روی میز را از موضوع غیبتش مطلع ساخته بود اما آنها نفر بعدی وی را در این مسابقات شرکت نداده بودند و ترجیح دادند پیکارها را با همان 15 نفر پیگیری کنند.

سولماز رحمن محمد پور در گفتگو باخبرنگار ما درباره عدم حضورش در مسابقات رده بندی دسته برتر بزرگسالان توضیح داد: من درگیر آزمون بین المللی انگلیسی ( IELTS) هستم و به دلیل تداخل آن با این رقابت ها از حضور در مسابقات انصراف دادم البته این موضوع را نجفی نایب رئیس هیئت قزوین به فدراسیون تنیس روی میز خبر داده بود.

وی اضافه کرد: من اطلاع ندارم که نفر بعدی من که می توانست در رقابتها جای من شرکت کند چه کسی است اما می دانم که من خیلی زود از غیبتم آنها را آگاه ساختم.

*محمد پور دسته برتر را به خاطر آزمون از  دست می دهد

وی خاطر نشان کرد: نمی دانستم که زمان برگزاری رقابتهای رده بندی چه وقت است به همین دلیل در این آزمون ثبت نام کردم اگر می دانستم قطعا ثبت نام را به تاخیر می انداختم اکنون به دسته یک سقوط کردم اما بدیهی است که دوباره تلاش  می کنم و جز 3 نفر اول دسته یک بانوان دوباره به جایگاه کنونی ام در دسته برتر بزرگسالان باز خواهم گشت.

شایان ذکر است: ندا شهسواری اولین بانوی المپیکی ایران به همراه پریسا صمدی، محجوبه عمرانی، مریم صامت، مهشید صامت، منصور رضایی، یاسمن یرامچتی، عاطفه کریمی، آنافیا ضیان، سحر رهنما، سارا شهسواری، آزاده سر افراز، شهین مرادی، مریم جلالی و نیلوفر میر مهدی 15 بازیکنی هستند که در رقابتهای رده بندی دسته برتر بزرگسالان حاضر هستند که قرار است بعد از دو روز رقابت ده نفر در دسته برتر باقی بمانند و بقیه به دسته یک سقوط کنند./مح
برچسب ها: جای ، خالی ، نفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار