مدیرکل سلامت شهرداری تهران از برگزاری گردهمایی اعضای کانون‌های معلولان محلات 374گانه خبر داد .

 
به گزارش  گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، " محمد مهدی گلمکانی " مدیرکل سلامت شهرداری تهران در تشریح برنامه‌های این اداره کل به مناسبت روز جهانی و هفته ملی معلولان گفت: برنامه‌ریزی اجرای فعالیت‌های فرهنگی واجتماعی سلامت محور باهدف افزایش حضور و مشارکت اجتماعی اقشار مختلف نظیر سالمندان، معلولان وجوانان یکی از راهبردهای اساسی این اداره محسوب می‌شود.
 
وی ادامه داد: در این مسیر توجه و بهره‌گیری از فرصت‌هایی که مناسبت‌های خاص به عنوان مثال روز جهانی معلولان به همراه دارند بسیار حائز اهمیت است.
 
گلمکانی تصریح کرد: 13 آذر مصادف است با روز جهانی و آغاز هفته ملی معلولان به این مناسب شهرداری تهران با محوریت خانه‌های سلامت و با همکاری اعضای کانون‌های معلولان در 374 محله، اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوعی در سطح شهر خواهد کرد.
 
مدیرکل سلامت شهرداری تهران از برگزاری گردهمایی هزارنفری اعضای کانون‌های معلولان خبر داد و افزود: به همت این اداره کل و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 2، گردهمایی هزار نفری اعضای کانون‌های معلولان با هدف تقدیر از معلولان نخبه و فعال محلات برگزار می‌شود.
 
گلمکانی با اشاره به برنامه‌های جانبی گردهمایی معلولان گفت: این گردهمایی فردا 12آذر در ورزشگاه شهید شوشتری برگزار و از سایت الکترونیکی و نشریه ویژه معلولان با حضور نمایندگان انجمن‌های فعال در حوزه معلولان رونمایی خواهد شد.
 
وی افزود: همچنین در این گردهمایی از مدیران شهری و دبیران کانون‌های منطقه‌ای که با فعالیت‌ها و راهکارهای خود نقش به سزایی در ایفای حقوق اجتماعی معلولان و زمینه‌سازی برای افزایش حضور اجتماعی آنها داشته‌اند، تقدیر خواهد.
 
مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: برگزاری تورهای گردشگری قدیم با همکاری معاونت امور اجتماعی منطقه 12، گردهمایی معلولان در مناطق و نشست‌های هم‌اندیشی با مدیران شهری از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این ایام به شمار می‌رود. /ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار