لطفی: رباط صلیبی ام مشکلی پیدا نکرد / چهار هفته دیگر برمی گردم

رضا لطفی، بازیکن تیم بسکتبال استقلال قشم، که در بازی مقابل فولاد ماهان با مصدومیت مواجه شد، تأکید می کند آزمایشات پزشکی مشکل خاصی را نشان نمی دهد.

رضا لطفی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تأکید کرد: در بازی مقابل تیم فولاد ماهان به زانویم ضربه ای خورد که همان شب به خاطر شرایط زانویم به تهران برگشته و برای گرفتن MRI اقدام کردم.

وی ادامه داد: با توجه به جراحی سابق رباط صلیبی ام ترسم از مصدومیت در این ناحیه بود اما آزمایش MRI چیزی را نشان نداد، هر چند به خاطر تورم و خونریزی داخلی پیشنهاد پزشک این بود که 10 روز فیزیوتراپی و آب درمانی انجام دهم و دوباره آزمایش بدهم اما تا حدود 90 درصد مشکل خاصی وجود ندارد و در نهایت تا چهار هفته بعد برمی گردم.

** باید ماهان را می بردیم

لطفی گفت: این بدشانسی بزرگی برایم بود، پیش از بازی ماهان شرایط خوبی داشتم اما همیشه این اتفاقات در شرایط خوب می افتند، ما باید به راحتی فولاد ماهان را می بردیم حضور من هم با توجه به نزدیک بودنم به فیزیک کریس ویلیامز به این کار کمک می کرد.

بازیکن استقلال قشم اشاره کرد: واقعا دیگر بازیکنان تیم در ادامه خوب بازی کردند اما دو پنالتی را در لحظات حساس گل نکردیم در وقت اضافه هم چند گل به موقع خوردیم از طرفی با شرایطی که برای زانوی من پیش آمد، ذهن تمام بازیکنان به مصدومیتم معطوف شد و در وقت های تلف شده هم برای پرسیدن حالم به سراغم می آمدند.

وی اضافه کرد: تیم ما با وجود دیر جمع شدن تیم خوبی است، شاید بودجه ما به اندازه ماهان نباشد اما به هر حال بازیکنانی داریم که سال ها سابقه بازی و تجربه حضور هم به نسبت خوب است.

لطفی اعتقاد دارد، اگر آسیب دیدگی های بازیکنان مشکل درست نکند سعی خود را برای رده های بالای جدول می کنیم، اما در حال حاضر بسیاری از تیم ها، بازیکن خارجی ندارند و در دور بعد جذب می کنند، باید وضعیت را در دور برگشت بسنجیم ما در هر بازی برای برد به زمین می رویم اما در این لیگ 5 یا 6 تیم برای رسیدن به جمع چهار تیم پایانی و چهار تیم برای فینال می جنگند و به همین دلیل کارمان برای رسیدن به چهار تیم برتر سخت تر است./آق


 

برچسب ها: خاصی ، توجه ، زانوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار