مدیر آموزش‌وپرورش اسلام ‌آباد‌ غرب گفت: دانش‌آموزان یکی از بهترین منابع انسانی هستند که به عنوان آموزش دهندگان طرح «فرد به فرد» می‌توانند ایفای نقش کنند‌.





 به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عبدالرضا رستمی در جلسه آموزشیاران نهضت سواد‌آموزی شهرستان اسلام‌آباد‌ غرب اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و برای به صفر رساندن بیسوادی در گروه سنی 10 تا 49 سال تا پایان برنامه پنجم توسعه باید با همت آحاد مردم به ویژه آموزشیاران، مدیران مدارس و مدیران مجتمع‌های روستایی و همچنین با مشارکت جمعی به شناسایی و تشویق بی‌سوادان جامعه هدف پرداخته شود.

مدیر آموزش و پرورش اسلام‌ آباد ‌غرب به نقش دانش‌‌آموزان در جهاد علمی-فرهنگی اشاره کرد و گفت‌: دانش‌آموزان یکی از بهترین منابع انسانی هستند که به عنوان آموزش دهندگان طرح «فرد به فرد» می‌توانند ایفای نقش کنند‌.

رستمی افزود: طرح انسداد بیسوادی از پایه اول ابتدایی به طور عملی در شهرستان اسلام‌آباد‌غرب پی‌گیری می‌شود.

رئیس اداره سواد‌آموزی آموزش‌وپرورش شهرستان اسلام‌ آباد ‌غرب گزارش کاملی از برنامه‌های اجرایی سواد‌آموزی شهرستان ارائه داد و بر جذب حداکثری بی‌سوادان گروه سنی  10 تا 49 سال تأکید کرد.

رحمت‌الله اکبری گفت: در گذشته با‌سواد کردن این گروه سنی توسط آموزشیاران نهضت سواد‌آموزی انجام می‌شد اما از این به بعد با شروع طرح آموزش دهندگان «فرد به فرد» عموم مردمی که از تحصیلات حداقل سال دوم دبیرستان برخوردار باشند، می‌توانند در  طرح باسواد کردن این گروه سنی شرکت کنند و بابت با‌سواد کردن هر شخص بی‌سواد، مبلغی به عنوان حق‌الزحمه به شخص آموزش‌دهنده پرداخت می‌شود./ج1

برچسب ها: کرمانشاه ، انسداد ، نهضت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.