يا همه ما بايد از فوتسال برويم يا ترابيان

خوراكچي: هيات رئيسه فدراسيون جانشين ترابيان را انتخاب كرده است

كارشناس فوتبال كشورمان گفت: هيات رئيسه فدراسيون فوتبال جانشين عباس ترابيان براي رياست كميته فوتسال را پيدا كرده است.

محمود خوراكچي كارشناس فوتسال كشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در جامعه اينگونه مطرح شده كه علي كفاشيان استعفاي عباس ترابيان از رياست كميته فوتسال را نپذيرفته است اما تا آنجا كه من مي‌دانم آقاي كفاشيان به  هيات رئيسه فدراسيون فوتبال وقت داده تا نفر بعدي را براي رياست كميته فوتسال انتخاب كند، هيات رئيسه فدراسيون فوتبال در اين رابطه بحث هاي زيادي داشته اند و به فرد مورد نظر براي جانشيني ترابيان رسيده اند. اگر ترابيان در كميته فوتسال بماند، توهين به شعور مردم است و به همين دليل هيات رئيسه فدراسيون فوتبال جانشين او را انتخاب كرده است.

وي افزود: در انتخابات بهترين هاي AFC فوتسال ايران جايزه اي بدست نياورد كه اين اتفاق نشان دهنده كار چند سال اخير كميته فوتسال ايران است. هر ساله فوتسال ايران يك نماينده در بين بهترين هاي آسيا داشت و امسال تنها سالي بود كه فوتسال ما نماينده اي در جمع بهترين هاي آسيا نداشت و جايزه اي نگرفتيم و دليل آ‌ن هم سو مديريت فوتسال ايران است و در اين رابطه و اين ناكامي بزرگ شخصي ترابيان بايد پاسخگو باشد چون مردم به مسائل فوتسال كشورمان كاملا آگاه  هستند.

وي در ادامه گفت: بحث حضور مهدي ابطحي به عنوان سرمربي تيم ملي مطرح شده و مي گويند كه ترابيان با او مذاكره هم كرده است، اما اين ها فقط شنيده ها است و نمي شود آن را تاييد كرده به هر حال ترابيان در حال حاضر رئيس كميته فوتسال ايران است و هنوز اخراج نشده و يا استعفايش پذيرفته نشده و سركارش است و اگر صحبتي با سرمربي آينده تيم ملي فوتسال ايران كرده باشد كار غير قانوني نكرده است اما اميدوارم كه واقعيت ها در فوتسال مشخص شود چون رشته اي هستيم كه مي توانيم مقام جهاني براي كشورمان كسب كنيم.

خوراکچي در ادامه گفت: با اتفاقات اخير فوتسال ايران و مصاحبه هاي مربيان و بازيكنان ملي فوتسال، حواشي اطراف فوتسال ما زياد شده و چون حرمت ها از بين رفته و ملي پوشان صحبت هايي كرده اند كه واقعيت فوتسال است و نمي توانيم سرمايه هاي خودمان را حفظ كنيم ترابيان بايد از فوتسال برود تمام اين مسائل را در مشكلات مربيان و مديران بگذاريد كه با دست خالي تيم داري كنند در چنين وضعيتي اگر ترابيان در كميته فوتسال بماند مشكلات بيشتر خواهد شد پس يا همه ما بايد از فوتسال برويم يا ترابيان بايداين رشته را ترك كند.

وي افزود: ما اگر حرفي مي زنيم به خاطر مردم است و به هيچ وجه دنبال منافع شخصي نيستيم ما سالها در فوتسال بوده ايم و دلمان براي اين رشته مي سوزد چون خاك فوتسال را خورده ايم و برايش زحمت كشيده ايم و دوست داريم فوتسال ايران دوباره در اوج قرار گيرد.

خوراكچي در پايان گفت: اميدوارم هيات رئيسه فدراسيون فوتبال تصميم درستي براي فوتسال كشورمان بگيرند تا دوباره در آسيا قدرت برتر شويم و در دنيا هم حرفهايي براي گفتن داشته باشيم و مقام جهاني بياوريم./آق

برچسب ها: خوراکچی ، کارشناس ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار