جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) با اشاره به اینکه فتنه آینده مشکوک است، گفت: مذاکره با آمریکا خلاف ارزش‌های اسلامی ما است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سردار محمد شعبانی صبح امروز در یادواره شهدای منطقه امت‌آباد این شهرستان بیان داشت: امروزه به برکت خون شهدا ایران اسلامی از چنان آمادگی برخوردار است که قدرت‌های دنیا از نام کشورمان هراس دارند.

وی با اعلام اینکه امام امت در بیانات خود مظهر قدرت ایران را شهدا می‌داند، افزود: شهدا درس استقامت، ایستادگی، دشمن‌ستیزی، نپذیرفتن ظلم و زور از سوی ظالمان را به ما آموخته‌اند.

شعبانی با اشاره به اینکه اگر اوباما رئیس جمهور آمریکا، ایران را تهدید هسته‌ای می‌کند و حتی جرات این کار را نیز ندارد ما را به خوبی آزموده است، گفت: او در نامه دوم خود اظهار داشته پذیرش و تحمل ایران هسته‌ای هزینه‌اش به مراتب کمتر از حمله به این کشور است.

شعبانی که در حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360 مردم آمل فرماندهی سپاه پاسداران این شهرستان را برعهده داشت، تصریح کرد: امروز مردم و کشور ما از چنان قابلیتی برخوردار است که سهمی از کار روزانه تحلیل‌گران برتر سیاسی دنیا را به خود اختصاص داده است.

جانشین مجتمع دانشگاهی تربیت پاسداری امام حسین(ع) در مورد پیش‌بینی فتنه جدید در کشور عنوان کرد: براورد ما این است که فتنه‌ای جدید از آذرماه در کشور آغاز شود که این امر سه ما زودتر کلید خورد و با آرایش جریانات سیاسی شروع شد.

وی با تاکید بر اینکه با آمدن مهدی هاشمی به کشور درخواست بازگشت شجریان و موسویان به کشور در فضایی جدید برنامه‌ریزی شده است، ادامه داد: مقامات انگلیسی اعلام کردند که دولت انگلیس دیگر تمایلی ندارد که آنها در کشورشان باشند.

شعبانی با اشاره به اینکه چهره‌هایی که در فتنه 88 نقش زیادی برعهده داشتند با رفعت اسلامی روبرو شده و مردم خود به بهترین شکل آنها را شناختند، گفت: سران فتنه هم‌اکنون ابراز ندامت، پشیمانی و تاسف می‌کنند که البته این حرکات نیز مشکوک است.

جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) ابراز داشت: فتنه گذشته فتنه‌ای سیاسی بوده و از انتخاباتی به بهانه تقلب آغاز شد که 86 درصد مردم کشورمان در آن با آمدن به پای صندوق‌های رای مشارکت داشتند ولی عده‌ای دروغگو به این حضور حداکثری مردم اتهاماتی را بستند.

وی درباره بیانات رهبر انقلاب یادآور شد: معظم‌له اخیرا فرمودند که خود را برای شرایطی سخت‌تر و پیچیده‌تر آماده کنید پس با این وجود می‌توان گفت که فتنه آینده مشکوک بوده و ممکن است از کف خیابان‌ها آغاز شده و به انتخابات برسد.

شعبانی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در فروردین 88 چند ماه مانده تا انتخابات ریاست جمهوری گذشته و فتنه 88 در بیانات خود هشدار دادند که در انتخابات آینده عده‌ای به فکر آشوب هستند.

وی گفت: فتنه در اصل امر خوبی است زیرا در پس از آن فسق، نفاق، منافقین و افراد معاند نقاب از روی کشیده و نمایان می‌شوند.

وی با اعلام اینکه اخیرا عده‌ای حرف‌های مشکوکی زمزمه کرده و مطرح می‌کنند با آمریکا مذاکره داشته باشیم، این حرکت را خلاف ارزش‌ها و آموزه‌های دینی و اسلامی ما دانست و اذعان داشت: اگر ما درس آموخته اهل بیت هستیم باید از حضرت ابوالفضل(ع) درس بگیریم که در بدترین شرایط مقابل امان‌نامه یزید تنها راه سعادت را اطاعت از امام زمان خود دانست.

فرمانده سپاه پاسداران آمل در سال 1360 با اعلام اینکه چرا برخی افراد که در انقلاب و جنگ بودند خودشان را باختند، در مورد آخرین حرکات آمریکا و استکبارگران مقابل ایران اسلامی بیان داشت: آخرین تیر کشنده آمریکا علیه ایران تحریم‌های اقتصادی بوده که رهبر انقلاب در جمع مردم خراسان شمالی یادآور شدند که به سلامتی از این تحریم دشمن نیز عبور خواهیم کرد.

به گفته شعبانی، دشمنان تحریم را پیش روی گرفته‌اند تا تسلیم‌شان شویم ولی باید بدانند که شیعه جان می‌دهد ولی راه پستی و ذلت را نمی‌خرد./ج1

برچسب ها: آمریکا ، منافق ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.