رییس مركز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشكی خوزستان گفت: برای ششمین بار از ابتدای سال تاكنون، امداد هوایی جان مادر باردار 26 ساله ای را دریكی از روزستاهای برفگیردراطراف شهرستان ایذه درخوزستان نجات داد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ دكتر سیداسدالله موسوی گفت : در پی گزارش خونریزی شدید مادر بارداری در روستای برفگیر خواجه انور از توابع شهرستان ایذه به مركز هدایت عملیات بحران در دانشگاه، برای رسیدگی به وضعیت این مادر باردار، تیمی متشكل از ماماها و پزشكان به این منطقه اعزام شد.

وی افزود: اوژانس خوزستان به دلیل نامساعد بودن شرایط آب و هوایی و بسته بودن راه ارتباطی ناشی از بارش برف از هلال احمر برای اعزام این مادر باردار درخواست بالگرد می كند.

دكتر موسوی ادامه داد: با توجه به اعزام تمام بالگردهای هلال احمر و سپاه برای امدادرسانی به هموطنان سیل زده به استان بوشهر ،طی هماهنگی اورژانس استان با هلال احمر استان كرمانشاه یك فروند بالگرد در كوتاه ترین زمان ممكن به منطقه اعزام می شود و مادر باردار به همراه یك پزشك و مامای مستقر در شهرستان ایذه برای رسیدگی بیشتر مستقیما به بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز اعزام می شود.

رییس اورژانس 115 خوزستان تاكید كرد: در حال حاضر حال این مادر باردار رضایت بخش گزارش شده است.

مركز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشكی خوزستان درسال حجاری برای ششمین باری است كه جان بیماران به ویژه درمناطق برفگیروكوهستانی را با اعزام بالگرد نجات داده است ./ع


برچسب ها: امداد ، روستا ، برفگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.