هافبک فوتبال تیم راه آهن تهران گفت: شاید ملاک های AFC عوض شده که ما بهترین فدراسیون سال آسیا شده ایم.

فرزاد آشوبی هافبک راه آهن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شاید ملاک ها و معیار های AFC عوض شده که ما بهترین فدراسیون سال آسیا شده ایم. نمی دانم  با چه معیاری و بر چه اساسی ما برترین فدراسیون سال قاره شده ایم اما به هر حال  اتفاق مبارکی است در روزهایی که فوتبال ایران فقط ناکامی و شکست دارد این اتفاق را باید به فال نیک گرفت چون اتفاق امید بخشی است.
 
وی افزود:  اگر به واقعیت ها بخواهیم توجه کنیم،  به هیچ عنوان بهترین فدراسیون آسیا نیستیم. وقتی ما در هیچ  رده ای موفقیت نداریم، چطور می توانیم بهترین فدراسیون آسیا باشیم، اما ظاهرا معیار های AFC مسائل دیگری به جز نتیجه بوده که در این انتخابات دخیل بوده است.

آشوبي در ادامه گفت: من در جایگاهی نیستم که عملکرد فدراسیون فوتبال را ارزیابی کنم اما به عنوان یک فرد فوتبالی وقتی وضعیت فوتبال ایران مشکلات لیگ و استادیوم های کشورمان را می بینیم، نمی توانیم به فدراسیون فوتبال کشورمان نمره قبولی بدهم اما AFC معیارهای دیگری داشته که طبق آن اول شده ایم.

هافبک تیم راه آهن اظهار داشت: علی کریمی هم نامزد بهترین بازیکن سال آسیا بود وای کاش این اتفاق می افتاد و کریمی بهترین بازیکن قاره می شد. در فوتبالی که هر روز خبر بد می شنویم، هر خبر خوبی می تواند امید بخش و امیدوار کننده باشد.

 آشوبی در پایان گفت: بدون تردید علی دایی می تواند کاندید ریاست AFC شود چون مطرح ترین چهره ورزش و فوتبالی کشور است و در دنیا هم شناخته شده است ضمن اینکه تحصیلات عالی دارد و به زبانهای مختلف مسلط است و شخصیت بسیار محکم و قوی دارد. ای کاش چنین اتفاقی بیفتد، اینکه خود دایی تمایل داشته باشد یا نه را نمی دانم  اما چنین شخصیتی در فوتبال ما کمیاب و نایاب است و اگر دایی رئیس  AFC شود اتفاق بزرگ و بی نظیري برای فوتبال ما و قاره آسیا است./آق
برچسب ها: شاید ، ملاک های ، هافبک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار