یک مقام رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم به زودی مجوز ساخت 3000 واحد جدید را در شهرک های بخش شرقی بیت المقدس صادر می کند.شرقی را تامین کند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از پرس تی وی، این تصمیم رژیم صهیونیستی یک روز پس از دستیابی فلسطین به جایگاه کشور ناظر در سازمان ملل اعلام می شود.
این مقام بلند پایه رژیم صهیونیستی که خواست نامش فاش نشود در پاسخ به خبر یک خبرنگار دیپلمات روزنامه هاارتص نوشت: این خبر درست است . این واحدهای مسکونی در بیت المقدس و کرانه باختری رود اردن ساخته می شود.
باراک ریوید اعلام کرد: به گفته یک مقام سیاسی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در پاسخ به درخواست فلسطین برای سازمان ملل ،تصمیم گرفته است سه هزار واحد مسکونی جدید را در بخش شرقی بیت المقدس و شهرک های کرانه باختری رودن احداث کند.
روید اعلام کرد برخی از واحدهای مسکونی جدید قرار است در منطقه بسیار جنجال برانگیز موسوم به « ای یک» ساخته شود که بخش شرقی بیت المقدس را به شهرک معاله ادومیم در کرانه باختری رود اردن متصل می کند.
روید همچنین تاکید کرد: نخست وزیر اسرائیل باوجود تضمین هایی که به باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا داده است ، دستور ادامه ساخت و ساز را در منطقه « ای یک» بین معاله ادومیم و بیت المقدس صادر کرده است که بخش شمالی کرانه باختری را از بخش جنوبی آن جدا می کند.
برچسب ها: اسرائیل ، شهرک ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار