وزیر راه و شهرسازی در بازدید از شهر جدید پردیس به واگذاری زمین رایگان برای تاسیس خدمات رسانی در زمینه آب و فاضلاب، گاز، برق و مخابرات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، علی نیکزاد در جریان بازدید از واحدهای مسکن مهر در شهر جدید پردیس با بیان اینکه در آینده نزدیک 80 هزار واحد در شهر جدید پردیس آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد افزود: برنامه ریزی کرده ایم برای سهولت در مسیر رفت و آمد مترو در این مسیر ساخته شود.

وزیر راه وشهر سازی در ادامه تصریح کرد: متروی پردیس به صورت BOT توسط بخش خصوصی ساخته خواهد شد و متقاضی این کار درخواست خود را اعلام کرده است.

نیکزاد با اشاره به اینکه  برای تاسیسات خدماتی و سرویس دهی به واحدهای پرند نباید مشکلی برای وزارت نیرو وجود داشته باشد افزود: زمین رایگان برای تامین آب ،برق وگاز زمین رایگان در اختیاز وزارت نیرو قرار گیرد تا خدمات رسانی به این واحدها هرچه سریعتر صورت گیرد.

وزیر راه و شهرسازی به وضعیت مسکن  در تهران اشاره کرد و افزود: اگر قیمت واحدهای مسکونی در تهران ارزان باشد تمامی ساکنان شهرک ها در اطراف تهران به این کلان شهر کوچ می کنند بنابراین مسکن های مهر در اطراف تهران را با قیمتی پایین تر در اختیار متقاضیان قرار می دهیم تا مشکلی از نظر تامین مسکن ایجاد نشود./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار