وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه زمانبندی فشرده‌ای برای تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس شروع کرده‌ و امیدوار هستیم تمامی واحدها در دو مرحله از خرداد 92 تا شهریور 92 به متقاضیان تحویل داده شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساخت 80 هزار واحد در شهر جدید پردیس علاوه بر 13 هزار واحد را آغاز کرده‌ایم گفت:‌ تمامی مراحل ثبت نام و آورده متقاضیان این 80 هزار واحد در شهر جدید پردیس به اتمام رسیده است.

                                                

وی ادامه داد: در این مرحله از ساخت تمامی تاسیسات روبنایی از جمله مسجد،‌فضای آموزشی، تجاری، بهداشتی را آغاز کرده تا ساکنان این واحدها برای دسترسی به امکانات اولیه به مشکل برنخورند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تاسیسات زیربنایی نیز از جمله تصفیه‌خانه و هدایت فاضلاب آب و تامین برق توسط وزارت نیرو در حال تکمیل است افزود: در جلسه امروز با تصویب طرحی توسط وزیر نیرو ساخت تصفیه‌خانه‌ای در دو فاز 35 هزار واحدی و یک فاز 10 هزار واحدی را برای هدایت آب این مناطق آغاز کرده‌ایم.

نیکزاد در ادامه در خصوص مسئله گاز این مناطق گفت:‌شرکت ملی گاز تمامی لوله‌های این سه سایت واحدها را حفاری کرده و در بخش تامین تلفن و اینترنت نیز صحبت‌هایی با وزیر ارتباطات برای واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس انجام شده است.

وی با بیان اینکه تامین آب یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهر جدید پردیس به شمار می‌رود افزود: پیش‌بینی های لازم برای تامین آب از سوی وزیر نیرو امروز صورت گرفت و امیدواریم هیچ مشکلی در تامین آب و تصفیه‌خانه این واحدها نباشد.

نیکزاد در ادامه یادآور شد: شهر جدید پردیس در آینده نزدیک هیچ مشکلی از لحاظ روبنایی،‌زیربنایی و محوطه‌سازی نخواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه تصریح کرد:‌برنامه زمانبندی فشرده‌ای برای تحویل واحدها در نظر داریم و امیدواریم تا پایان دولت دهم 80 هزار واحد پردیس به متقاضیان تحویل داده شود.

وی در ادامه توضیح داد:‌انبوه‌سازان واحدهای 10 الی 12 طبقه‌ای را در دست ساخت دارند و 35 هزار واحد موجود در دره بهشت نیز به صورت ویلایی در دست ساخت است.

نیکزاد خاطرنشان کرد: سعی می کنیم تمامی این واحدها از از خرداد 92 تا شهریور 92 در دو مرحله افتتاح کنیم.

برچسب ها: نیکزاد ، راه ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار