موشک و راکت ها موتورهایی هستند که نسبت به هر نوع موتور دیگری نیروی بیشتری تولید می کنند و بیشتر موشک های امروزی با سوزاندن سوخت نیرو تولید می کند.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران و به نقل از نیونیوز؛ شیر و کاهو مواد مورد نیاز برای سوخت اولیه موشک را دارا هستند و این مواد غذایی باعث می شوند که موشک ها و راکت ها گازهای سمی و آلوده وارد هوا نکنند.

ررسی ها نشان می دهند پرکلرات یک ماده شیمیایی طبیعی است که توسط انسان ساخته می شود و در هوا فضا و دفاع مورد استفاده قرار می گیرد و موشک برای سوخت از آن استفاده می کند در انسان ها غلظت های بالای پرکلرات غده ی تیرویید و سوخت و ساز بدن را مختل می کند.
 
اثرات طولانی مدت و مضرات غلظت ای پرکلرات برای انسان هنوز تا حد زیادی ناشناخته است اما دانشمندان با انجام آزمایش هایی روی سوخت و روغن موشک ها دریافتند که شیر و کاهو دارای موادی هستند که می توانند در هوا فضا به کار گرفته شوند.

 پزشکان همچنین توصیه می کنند که انسان ها برای غلبه بر این نوع آلودگی ها از نوشیدن شیر و خوردن کاهو زیاد استفاده کنند تا این مواد سمی حاصل از سوخت هواپیماها و موشک ها روی سلامتی  انسان اثرات جبران ناپذیری نگذارند./ح
برچسب ها: موشک ، سوخت ، کاهو ، آلودگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار