سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: باید بگویم که مربیان قبلی هم بدون باخت نبودند و با همین شکست ها نائب قهرمان جام جهانی شده اند.

فریبرز عسگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در مدت زمان کمی که برای مسابقات جهانی داشتیم باید با سیستم جدید هماهنگ می شدیم. در طول 2 ماه و با وجود پنج ملی پوش جدید در اردوی تیم ملی در این دوره  از مسابقات جهانی کسب  عنوان نایب قهرمانی نتیجه بسیار خوبی بود که باید از این مسابقات استفاده مناسبی کنیم و با آنالیز مشکلات و ضعف های خود را پوشش دهیم.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات با توجه به سرعت بالای بازی ها و با عدم به کار گیری سیستم بازبینی و اشتباهات داوری، موجود بازی فینال را به کره جنوبی واگذار کردیم.

عسگری در مورد انتقادات اخیر کارشناس تکواندو گفت: برای کسب هر نتیجه ای مخالف و موافق هم وجود دارد ولی نفرات قبلی که در تیم ملی کار کردند در اولین دوره جام جهانی مقابل ترکیه مغلوب شدند و به نایب قهرمانی دست یافتند و این تیم هم با وجود سیستم جدید امتیاز دهی مقابل کره جنوبی به این عنوان رسید.

وی در مورد تغییرات در کادر فنی تیم ملی تصریح کرد: من به عنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی کشورم هستم. در حال حاضر نیز که مسابقات جهانی پایان پذیرفته، قرار دادم با فدراسیون تکواندو خاتمه یافته است. اگر فدراسیون صلاح بداند در خدمت تیم ملی هستم و در صورت عدم حضور در تیم ملی برای موفقیت تکواندو دعا می کنم./مح
برچسب ها: عسکری ، تکواندو ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار