رييس اتحاديه باغداران دزفول گفت: پايانه محصولات كشاورزي با اعتبار 91 ميليارد تومان از محل صندوق توسعه ملي و توسط بخش‌خصوصي در دزفول احداث مي‌شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ فريد غلامي عنوان‌كرد: تشكل‌هاي كشاورزي دزفول از جمله شركت‌ تعاوني باغداران، شركت تعاوني گل و گياه، شركت تعاوني كشاورزي سبزينه، شركت تعاوني كشاورزي كوشا و شركت تعاوني كشاورزي زراعي و باغي آمادگي خود را براي تاسيس اين پايانه اعلام كرده‌اند.

وي افزود: حدود چند سال است كه اقدام به احداث يك پايانه گل و گياه در دزفول شده است كه متولي اين پايانه شركت تعاوني گل و گياه باشد اما  به دليل اجرايي نشدن اين طرح، در جلسه كارگروه توسعه كشاورزي دزفول مصوب شد كه علاوه بر پايانه گل و گياه قسمت ديگري به اين پايانه به محصولات كشاورزي سبزي و صيفي اختصاص يابد.

رييس اتحاديه باغداران دزفول ادامه‌داد: به همين منظور اقدام به راه‌اندازي پايانه سبزي و صيفي ميوه، مركبات و توليدات دامي در اين شهرستان اقدام شد و هم‌اكنون در حال اجراي مقدمات اوليه اين طرح هستيم.

غلامي اظهار داشت: احداث اين پايانه با هدف آماده‌سازي محصولات كشاورزي توليد شده براي صادرات و جلوگيري از تلفات محصولات كشاورزي در زمان انتقال به واحدهاي بسته‌بندي استان‌هاي ديگر است.

وي يادآور شد: دزفول با توجه به توليدات فراوان محصولات كشاورزي كه دارد نيازمند يك پايانه مجزا و مخصوص محصولات كشاورزي در اين شهرستان است./ب
برچسب ها: پایانه ، محصولات ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.