رییس روابط عمومی شرکت گاز کردستان به افزایش هشت درصدی مصرف مهرماه ماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: افزیش مصرف گاز در مهر ماه امسال به دلیل توسعه شبکه گازرسانی و افزایش تعداد مشترکین بوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، اولی زاده گفت: از 141 میلیون متر مکعب گاز مصرفی در مهر ماه امسال 63 میلیون متر مکعب مربوط بهتان، مشترکان بخش صنعتی و مابقی توسط بخش خانگی مصرف شده است. 
 وی به مصرف گاز طبیعی در آبان ماه امسال در استان کردستان اشاره کرد و گفت: مشترکان کردستانی در آبان ماه امسال در حدود 160 میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند.
 رییس روابط عمومی شرکت گاز کردستان میانگین مصرف روزانه گاز در استان کردستان را شش میلیون و 200 هزار مترمکعب ذکر کرد و گفت: این میزان در فصول سرد به تبع دمای هوا افزایش تا هشت میلیون متر مکعب افزایش می یابد.
وی همچنین تعداد مشترکین گاز طبیعی در استان کردستان را در حال حاضر 328 هزار و 525 مشترک اعلام کرد و افزود: این تعداد مشترک در 22 شهر و 621 روستا ساکن هستند.
وی در ادامه با یادآوری و تاکید بر رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی، مسدود کردن منفذ ورود و خروج دمای اتاق ها از طریق درب و پنجره، استفاده از پرده های ضخیم در جهت حفظ دمای هوای اتاق و ورود هوای سرد، بازبینی مرتب لوله ها، شیرهای گاز و دودکش ها و مطمئن بودن از بی عیب و نقص بودن را از جمله راه های مناسب در استفاده از گاز طبیعی دانست. /ع

برچسب ها: گاز ، مسدود ، سرما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.