رئيس هيات عامل ايدرو گفت: در صورت تصويب و تامين منابع مالي لازم توسط دولت و مجلس، اين سازمان آمادگي دارد در 300 شهر و شهرستان كشور كه از واحدهاي صنعتي بي بهره هستند، اين واحدها را ايجاد كند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از اداره اطلاع رساني ايدرو، غلامرضا شافعي افزود: نمايندگان مردم شريف شهرهاي مختلف كشور در مجلس شوراي اسلامي گرايش به ايجاد واحدهاي صنعتي در نقاط مختلف دارند و ايدرو با تكيه بر تخصص و توانمندي هاي فني و صنعتي خود، اين توان را دارد كه بطور مستقل يا با همكاري بخش خصوصي اين امر را سازماندهي كند.

وي ادامه داد: سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران، يك سازمان توسعه‌اي است كه اگر امكانات مالي در اختيار آن قرار گيرد، مي تواند در 300 نقطه از كشور فعاليت توسعه اي خود را به انجام برساند.

شافعي همچنين از دانشگاه ها و اساتيد سراسر كشور دعوت كرد نتايج تحقيقات خود را كه قابليت توليد اقتصادي داشته و بازار مصرف گسترده اي دارند، به ايدرو ارائه دهند تا در مورد تجاري سازي آن اقدام لازم صورت گيرد.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت با بيان اينكه به دليل تحريم، ورود برخي اقلام و تجهيزات به كشور به راحتي صورت نمي گيرد، تصريح كرد: در اين شرايط بايد مسير تجاري‌سازي فناوري‌هاي بومي را با قوت بيشتري ادامه دهيم./عب
برچسب ها: ایدرو ، صنعت ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار