تصویر برداری 15قسمت از مجموعه سریال اپیزودی "تهران پلاک" یک به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه کنندگی فرهاد فرج نظام انجام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران؛ فرهاد فرج نظام تهیه کننده مجموعه " تهران پلاک یک " گفت: اکنون اپیزودهای" پارکینگ" و"چنگیز می آید"  از مجموعه "تهران پلاک یک "  در حال تصویر برداری است.
فرج نظام اضافه کرد: خلاصه داستان اپیزود پارکینگ درباره مهمانی است که برای "آقای فرهمند" یکی از ساکنان مجتمع دلنواز می آید و آقای فرهمند اجازه می دهد تا او ماشین اش را در پارکینگ خودش پارک کند که این اتفاق سبب ابهام برای دیگر ساکنان مجتمع می شود .... و اپیزود " چنگیز می آید" درباره شخصیت " چنگیز " پسر آقای اعتمادی" است که از خارج از کشور به تازگی به ایران آمده است و با ورود او به مجتمع اتفاقات جالبی رخ می دهد.
تهیه کننده "تهران پلاک یک "اضافه کرد: تاکنون 15 قسمت از مجموعه سریال اپیزودی تهران پلاک تصویر برداری شده است و در این سریال جمعی از بازیگران همچون علیرضا خمسه، حامد وکیلی، مهتاج نجومی، مرضیه صدرایی،  ارژنگ امیرفضلی، ندا فرهنگ مهر، امیر ترکمان و.. حضور دارند.
فرج نظام ادامه داد: اين سريال با مشاركت موسسه تصوير شهر (وابسته به سازمان فرهنگي ـ هنري شهرداري تهران) ساخته مي‌شود و موضوع اين سريال در ارتباط با مشكلات شهروندان در مجتمع‌هاي مسكوني است.
مجموعه طنز" تهران پلاک یک " آموزش مسائل شهروندي  و بويژه آپارتمان نشيني است و هدف از ساخت اين مجموعه ارتقاي فرهنگ آپارتمان نشيني با نگاه طنز است.
بنابراين گزارش؛ عليرضا خمسه، داريوش مودبيان، اشکان خطیبی، مرضیه صدرایی، ناهيد مسلمي، مهتاج نجومي و چند تن ديگر از جمله بازيگراني هستند كه در اين سريال حضور دارند.
ساير عوامل اين سريال عبارتند از: نويسنده: رضا مقصودي، مدير توليد: ابوالفضل نصیر ،  مجري طرح: مسعود ردایی ، ، مشاور فيلمنامه: مهدي ارگاني، ناظر كيفي: فريدون جامه بزرگ،  مدير تداركات: مهدي رجبي، دستيار اول كارگردان و برنامه ریز:‌ عقيل تقي‌زاده، تصويربردار: فريبرز سيگارودي، گريم: عليرضا جوادپور، طراح صحنه: فرخ مختاري، صدابردار: محمد شاه وردی ، منشي صحنه: مهسا سرمدي ، عکاس : مسعود پورهاجریان
گفتني است؛ این مجموعه به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه کنندگی فرهاد فرج نظام برای گروه فیلم و سریال شبکه تهران تهیه و تولید می شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.